dieta niemowlaka

1. Data: 2005-01-29 19:39:53

Temat: dieta niemowlaka
Od: "Ania" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję strony internetowej jak karmić małe dziecko, przepisy, jak
podawać, kiedy wprowadzać itp. Moze ktos z grupowiczow moglby mi pomoc?
Dzieki

1. Data: 2005-01-29 20:31:25

Temat: Re: dieta niemowlaka
Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję strony internetowej jak karmić małe dziecko, przepisy, jak
> podawać, kiedy wprowadzać itp. Moze ktos z grupowiczow moglby mi pomoc?

www.babyboom.pl

Margola

1. Data: 2005-01-29 20:55:47

Od: s...@o...pl (Joanna) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> Poszukuję strony internetowej jak karmić małe dziecko, przepisy, jak
> podawać, kiedy wprowadzać itp. Moze ktos z grupowiczow moglby mi pomoc?
Kiedyś był na onecie, dział chyba 'twoje dziecko' i jeśli coś takiego
istnieje to myślę, że tam byś znalazła. Oprócz tego polecam poszperać w
dziale 'kobieta' na różnych portalach. Jak kiedyś takie działy przeglądałam
to przeważnie tam były wiadomości o dzieciach. Nie wiem co wyjdzie po
wpisaniu w google 'dieta niemowlaka' bo nie próbowałam, ale kto wie, kto wie
może coś znajdziesz.
Pozdrawiam
Aśka z Radomia

1. Data: 2005-01-29 21:05:56

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję strony internetowej jak karmić małe dziecko, przepisy, jak
> podawać, kiedy wprowadzać itp. Moze ktos z grupowiczow moglby mi pomoc?
> Dzieki

Najlepszych informacji udzieli Ci pediatra. Dużo zalezy tez od stanu zdrowia
Twojego malucha.

Dorota

1. Data: 2005-01-29 22:17:47

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytaj na www.maluchy.pl , moja żona spędza tam kupę czasu i bardzo sobie
chwali. Tym bardziej że my też jako świeżo upieczeni rodzice mamy jeszcze
baaaardzo dużo pytań tego rodzaju :-)))
pozdrowionka
Sławek

1. Data: 2005-01-29 22:21:09

Temat: PS
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałem dodac - najwięcej informacji uzyskasz z pierwszej ręki na forum
pozdrowionka
Sławek

1. Data: 2005-01-30 10:34:48

Od: "k0m0r" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.gazeta.pl i tam jest E-dziecko

1. Data: 2005-01-31 10:47:36

Od: "agasto" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniu,
moge wyslac ci e-book "ksiazka kucharska dla najmlodszych" od 5 do 12
miesiaca.
sa to przepisy na wszelkie zupki, obiadki, soki ponoc ulozone i sprawdzone
przez lekarzy dietetykow.
sa bardzo pomocne, sama korzystalam z nich jak zaczelam wprowadzac mojemu
synkowi pierwsze stale pokarmy.
strona swego czasu byla do sciagniecia z internetu, ale widze ze juz
zniknela.
prosze podaj mi swojego maila to wysle jak najszybciej.
pozdrawiam serdecznie,
agasto

"Ania" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Poszukuję strony internetowej jak karmić małe dziecko, przepisy, jak
> podawać, kiedy wprowadzać itp. Moze ktos z grupowiczow moglby mi pomoc?
> Dzieki

Sos serowy z serka topionego- pytanie o szczegóły.
Drożdże jak przeliczyć?
jaki zlewozmywak?
2 kuchenki mikrofalowe - którą wybrać?
mikrogołąbki :)