PSL=OD: Objawienie sie synow bozych w czasach ostatecznych ;)

1. Data: 2014-11-23 11:20:38

Temat: PSL=OD: Objawienie sie synow bozych w czasach ostatecznych ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POwod wysokiego zwycięstwa PSL jest prosty:
w tym roku zaglosowalo na nich cale POlskie Opus Dei.
Już wam pisałem ze nowa ekipa stronnictwa na czele z Piechocinskim
to istny desant hiszpańskiej inkwizycji. ;)
POwyborcza decyzja wicepremiera o odwołaniu Tarasa to sygnal:
"my tu teraz rzondzim i nikt nam nie POdskoczy! Tylko sprobojcie!" ;P

http://gornictwo.wnp.pl/piechocinski-odwolanie-preze
sa-kw-ma-potrzasnac-menedzerami,239066_1_0_0.html

2. Data: 2014-11-28 11:31:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 listopada 2014 11:20:39 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
>
> http://gornictwo.wnp.pl/piechocinski-odwolanie-preze
sa-kw-ma-potrzasnac-menedzerami,239066_1_0_0.html

Cichosza... ha ha ;)

3. Data: 2014-12-06 19:46:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 listopada 2014 11:31:01 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

sa-kw-ma-potrzasnac-menedzerami,239066_1_0_0.html

> Cichosza... ha ha ;)

Retoryka wprost z rekolekcji dla liderow Opus Dei: ;)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mocne-slowa-P
iechocinskiego-nie-bedzie-ludowego-Teraz-K-My,wid,17
084057,wiadomosc.html?ticaid=113eeb

?Nie?zamierzony efekt cyrku wyborczego
Liczyli tak dlugo az wygralo PO
Jak spojrzymy