PSPHOME - aktualizacje

1. Data: 2003-04-06 10:17:17

Temat: Re: PSPHOME - aktualizacje
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <v...@p...fm>
news:U5Tja.38678

> Panowie chyba boją się kobiet o takim nasileniu 2 w 1?

E, nie, panowie - nie. Niewolnicy i inne raby - tak :)

P.

1. Data: 2003-04-06 10:28:02

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <v...@p...fm>
> A może po prostu wyewoluowały? ;-)

No tak, dobór seksualny :))

P.

1. Data: 2003-04-06 10:48:00

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mania" news:b6ou47$8v6$1@nemesis.news.tpi.pl
> zresztą, to wszystko konwenanse i uwarunkowania kulturowe,
> a ładnemu bez niczego ładnie ;)

Jeszcze jakby to zdjęcie było w negatywie (a właściwie włosy) to by było
wyśmienicie ;D

1. Data: 2003-04-06 11:40:59

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)). Witamy również dzisiaj Zosię Samosię !!:))

A poza tym witamy wiosnę w serwisie. Zgodnie z duchem czasu,
gdzie w modzie są przemalowywania pokoi i inne takie...,
na wniosek Patrycji, która nam coś przypomniała, wprowadzamy
sukcesywnie drobiazgi wiosenne, również do czata.

Zaktualizowana także została mapa ZUGD, gdzie witamy
kilka nowych "twarzy" ale i ze smutkiem żegnamy tych, którzy
znikneli z grupy. Na mapie mamy tylko około 100 miejsc siedzących
i taki jest wymóg tego urządzenia ;)).

SER
~~~
p...@p...onet.pl
www.psphome.htc.net.pl
www.psphome.htc.net.pl/mapa_lupa.html

1. Data: 2003-04-06 11:59:54

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elle" news:YoQja.35404$fH1.277635@news.chello.at... i "Veronika_Veronika"
> Chciałam Veronko napisać dokładnie to samo, ale nie miałam odwagi :-)
> Nie tylko jedna ;-)

:o) dziewczyny jestem przekonana, że też możecie nas olśnić
Waszymi wizerunkami;
uśmiech i zdolny fotograf wydobywają z nas anioły :o)

Mania

1. Data: 2003-04-06 12:03:17

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No tak. A teraz Bacha wlezie na taboret i powie wszystkim wierszyk :
> "Jak zagłaskać kota na śmierć" /autor nieznany/. ...
> To wszystko sprawka All'a, który zamiast sobie fotkę koło cukiernicy
> postawić, wykorzystał bez skrupułów chwilę mojej do niego słabości i
namówił
> mnie, aby umieścić ją na nagrobku w "aleji zasłużonych".
> A tak przy okazji. Dziewczyny nie macie pojęcia jaki to boski facet
> (wszystko w jednym). Ufff ...

Gratuluję, Bacha! :))

Widzę, że Hodowla się rozrasta :))..
Dobrze. Dobrze..

A znasz historię Króla Midasa?
Albo bajkę o Rybaku i złotej pi, tfu! ;) - Rybce?

Pozdrawiam :))
E.

1. Data: 2003-04-06 14:30:31

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b6ovdk$8js$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No tak, dobór seksualny :))

No właśnie nie wiem, co w takim razie z moją teorią?
Zaryzykowałabym stwierdzenie, że kobieta o ponadprzciętnej urodzie i
inteligencji ma jednak mniejsze szanse na znalezienie drugiej połówki na
całe życie, niż taka sobie szara myszka. Grono potencjalnych kandydatów jest
jednak poważnie zawężone :-)
Więc z tą ewolucją chyba jednak nie miałam racji :-)
Ciekawa jestem też, co na to nasi grupowi specjaliści od ewolucji: Sławek,
no i Bacha, której temat dotyczy :-)
Pozdrówki, Elle.

1. Data: 2003-04-06 14:30:50

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b6oupg$55s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> E, nie, panowie - nie.

Nic a nic? :-)
Pozdrówki :-)
Elle.

1. Data: 2003-04-06 14:37:02

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <v...@p...fm>
> [...]
> inteligencji ma jednak mniejsze szanse na znalezienie drugiej połówki
> na całe życie, niż taka sobie szara myszka.

E tam - nie chodzi przecież o znalezienie jakiejkolwiek połówki.

Grono potencjalnych
> kandydatów jest jednak poważnie zawężone :-)

Do wysoce inteligentnych i wysoce przystojnych :)

P.

1. Data: 2003-04-06 14:40:40

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <v...@p...fm>

> Nic a nic? :-)

Chyba nie zrozumiałaś :)

Inaczej mówiąc: kogo odstrasza, to odstrasza, a zachęca tych, którzy razem z
kobietą '2 w 1' tworzą '2 w 1' następnej generacji.

P.

gadanie do siebie
talent i modlitwa
/OT/ wojenka :)
Tak sobie ...
OT - sprawy techniczne (problemy z OE przy odpowiadaniu na posty)