PYTANIE- czy jest jakis sposob na zlodziei iglakow na dzialkach

1. Data: 2000-03-26 09:28:41

Temat: PYTANIE- czy jest jakis sposob na zlodziei iglakow na dzialkach
Od: "Wieslaw Grabarczyk" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pod W-wa od kilku lat dzialke,bylem tak glupi ze przed pobudowaniem
domu posadzilem ok.300 iglakow , pielegnowalem ,pielilem,podsypywalem kora
myslac ze zanim zamieszkam beda juz duze.W m-cu prawdopodobnie grudniu jakis
PALANT WYCIOŁ te wieksze siekiera ok. 50 szt. -- MAŁO NIE PŁAKAŁEM.
ZNISZCZYŁ
CAŁĄ MOJĄ KILKULETNIĄ PRACĘ.
Pewnie ktos mial takie problemy jak moje ze zlodziejami na dzialkach i
jakos sobie poradzil .

Teraz przyszla kolej na mniejsze iglaki /zaczynaja je wykopywac /

prosze o informacje na priva lub na grupie ,gdyz moze to zainteresowac wielu
tych którzy kochaja swoje ogrody i zwierzeta .

NIENAWIDZE ZLODZIEI.

2. Data: 2000-03-27 07:38:12

Temat: Re: PYTANIE
Od: o...@p...wp.pl (olcia5) szukaj wiadomości tego autora

> NIENAWIDZE ZLODZIEI.
Ja też i dlatego kiedy 8 raz okradli moją działkę postanowiłam sprzedać
mieszkanie i wybudować dom za miastem. Teraz mam w nim ostrego psa i jak
zobaczę kogoś po mojej stronie płotu ulżę sobie za te lata.....
pozdrawiam
Ola

3. Data: 2000-03-27 10:35:06

Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wieslaw Grabarczyk <g...@p...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:dLkD4.77$a...@n...tpnet.pl...

> Mam pod W-wa od kilku lat dzialke,bylem tak glupi ze przed pobudowaniem
[...]
> ZNISZCZYŁ CAŁĄ MOJĄ KILKULETNIĄ PRACĘ.

Wspolczuje, mi tez sie to pare razy zdarzylo. Duze iglaki
prawdopodobnie "poszly" na choinki - metoda jest zniechecic.

Malo ekologiczne, ale skuteczne - przed swietami spryskac
zawartoscia szamba. Duzo i dokladnie. Do wiosny splukaja
deszcze i bedzie OK.

Inny sposob, to rozrobione _gaszone_ wapno - niewielkie
ryzyko, ze troche spali, no ale drzewka przetrwaja.

> Teraz przyszla kolej na mniejsze iglaki /zaczynaja je wykopywac /

Oprocz min przeciwpiechotnych nic mi nie przychodzi do glowy.

Pozdrawiam,
Andrzej

4. Data: 2000-03-28 14:54:04

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miałe to samo parę lat temu w Kamieńczyku, trzepali wszystko jak leci.

> Malo ekologiczne, ale skuteczne - przed swietami spryskac
> zawartoscia szamba. Duzo i dokladnie. Do wiosny splukaja
> deszcze i bedzie OK.
Hmmm... lepiej śmierdzą gnojówki roślinne a nie szkodzą.

> Inny sposob, to rozrobione _gaszone_ wapno - niewielkie
> ryzyko, ze troche spali, no ale drzewka przetrwaja.
może mielony dolomit? nie to się jakoś inaczej nazywa, sprzedają to w
workach ma zastosowanie w budownictwie do poziomowania podłóg (wylewki) ale
to nie klej tylko czysty minerał [i nie gips]. Piotr S. powinien wiedzieć bo
to gdzieś w jego okolicy produkują.

niestety, i w wawie już też mnie dopadli.
Postanowiliśmy wynająć ochronę [Firmę] 2 strażników z psem + załoga
interwencyjna w 5 minut. Całodobowo. Czy ktoś zna przybliżony koszt od np.
działki miesięcznie przy ok. 700 działkach? Na WWW. obejrzałem wszystko i
cen praktycznie brak.
Ponoć system monitoringu elektronicznego wychodzi taniej?
Czy ktoś z was korzystał z tego?

> Oprocz min przeciwpiechotnych nic mi nie przychodzi do glowy.
Bałbym się, że uszkodzą roślinki.
Pozdrawiam
W... jerz.
[***]

5. Data: 2000-03-28 14:57:05

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIENAWIDZE ZLODZIEI.

... dodaj jeszcze tych co od nich kupują.
pozdr jerz

6. Data: 2000-03-29 05:01:53

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak jest z ochrona dzialek, ale z chronieniem mienia w postaci domu
jednorodzinnego znajdujacego sie na dzialce koszt miesieczny zalezny jest od
wartosci posiadanego majatku. Zdaje sie, ze min. to 350 PLN/mies. W tym jest
ochrona interwencyjna, system monitoringu (ok. 1000 PLN za montarz,
jednorazowo), firma odpowiada finansowo za znajdujacy sie na terenie dzialki
i domu majatek.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bqh30$g1e$...@s...icm.edu.pl...

7. Data: 2000-03-29 07:44:32

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Niektorzy zainstalowali lampy halogenowe z czujknikami ruchu, nie wiem
jednak jeszcze czy skutkuje.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl

8. Data: 2000-03-29 13:22:56

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Opejda <o...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bscaf$l42$...@n...ipartners.pl...
> Niektorzy zainstalowali lampy halogenowe z czujknikami ruchu, nie wiem
> jednak jeszcze czy skutkuje.

Jeśli właściciel natychmiast reaguje na zapalenie się lampy, to ma sens. W
przeciwnym wypadku złodziej zlekceważy taki alarm.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-03-29 14:32:21

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli właściciel natychmiast reaguje na zapalenie się lampy, to ma sens. W
> przeciwnym wypadku złodziej zlekceważy taki alarm.

Bez dozoru żadnego, a wręcz stanowi zachętę, że tam coś jest.
pozdr jerz

10. Data: 2000-03-29 16:52:26

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na http://ogrody.agrosan.pl tam jest opiosane kilka sposobow na
zlodziei.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

PYTANIE- CZY JEST JAKIS SPOSOB NA ZLODZIEI IGLAKOW
bezradny
leszczyna
Sadzonki sosny, świerku, brzozy
ŻAL