Pachnące drzewo

31. Data: 2008-01-27 12:35:41

Temat: Re: przebisniegi.
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski pisze:
> Nigdy o tej porze nie kwitły , dzisiaj moim zdumionym oczom ukazały się w
> pełnej krasie.

Odnoszę wrażenie, że kolega jest niewyspany.
:-)
pozdr. Jerzy

32. Data: 2008-01-27 13:15:13

Temat: Re: Pachnące drzewo
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał:

piernik ma to do siebie iż pachnie, i dobrze by
> było aby (...)

Abyśmy byli młodzi, piękni i bogaci. :-)
Póki co jest tak jak jest i trzeba się z tym pogodzić.
Tak jest, bo tak musi być.
Kto ma inne zdanie - patrz wyżej.

Pozdrawiam przyzwalająco, ;-)

Zbyszek

33. Data: 2008-01-27 13:25:37

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisała:

> Na glinie? nie bardzo...

Oliwniki, o których pisałem w tym wątku rosną na lubelskiej glebie lessowej.
W suchą szpadel trudno wbić. Wspaniałe efekty opisywałem.
Nie zawsze rośliny są świadome, co o nich piszą.
Posadziłem oliwnik srebrzysty na wsi, na ubogim stanowisku i na roślinach
ledwie trzymających sie przy życiu jest latem tylko kilka listków na końcach
pędów.

Oliwnik nie jest niestety drzewem wielopokoleniowym, ale szybko rośnie.
Być może na glinie będzie żył mniej lat, ale jezeli stanowisko nie jest
podmokłe, to ja bym sadził...

Pozdrawiam naocznie, ;-)

Zbyszek

34. Data: 2008-01-27 13:42:45

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur pisze:
> [...]
>
> piernik ma to do siebie iż pachnie, i dobrze by
>
> Abyśmy byli młodzi, piękni i bogaci. :-)
> Póki co jest tak jak jest i trzeba się z tym pogodzić.

Basia!
Ratuj.
pozdr. Jerzy

35. Data: 2008-01-27 13:54:08

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur pisze:
> Jerzy Nowak napisał:
>
> piernik ma to do siebie iż pachnie, i dobrze by
>
> Abyśmy byli młodzi, piękni i bogaci. :-)

Tia, ty możesz jeszcze sobie pomarzyć, daj znać jak ci stuknie 50-tka.

> Póki co jest tak jak jest i trzeba się z tym pogodzić.

Ja z głupotą nigdy się nie pogodzę.

> Tak jest, bo tak musi być.

Gówno prawda. I tysz prawda.

> Kto ma inne zdanie - patrz wyżej.

No do k... n...
Znaczy sie kto?

> Pozdrawiam przyzwalająco, ;-)

Gdybym Cię nie znał to bym uwierzył.
pozdr. Jerzy

36. Data: 2008-01-27 14:14:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Tia, ty możesz jeszcze sobie pomarzyć, daj znać jak ci stuknie 50-tka.

Dobrze sobie pomarzyć o tej pięćdzięsiątce... :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

37. Data: 2008-01-27 14:33:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> Dobrze sobie pomarzyć o tej pięćdzięsiątce... :-)

Michale, ty to wiesz i ja też już wiem.
Czasami patrzę na twoje zdjęcia w górach.
I tak sobie marzę o chałupce pod Tatrami...
pozdr. Jerzy

38. Data: 2008-01-27 14:41:04

Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Nowak

>Odnoszę wrażenie, że kolega jest niewyspany.
:-)
pozdr. Jerzy

Tak , a u Ciebie kwitną ??? POzdr.

39. Data: 2008-01-27 15:14:26

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski pisze:
> Behalf Of Jerzy Nowak

> :-)
> pozdr. Jerzy
>

> Tak , a u Ciebie kwitną ??? POzdr.

To co mam nadal nie jest moje wymarzone.
Cały czas zbieram oferty na siedlisko z wodą bieżącą czyli potokiem.
Prawdę mówiąc to *Ty jesteś moją zmorą*.
I ta woja działka, wiesz która.
Po co ja się tam zjawiłem?
Dlaczego to zobaczyłem?
Jak można tak katować ludzi?
pozdr. Jerzy

40. Data: 2008-01-27 16:55:11

Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> google: pachnące drzewa

Czasami zastanawiam się, kiedy z newsów znikną poplecznicy google'a...
Drogi Jurku - dopóki będą ludzie mi podobni, którzy poza wyszukiwarkami
uznają także autorytet i doświadczenie czytelników grup dyskusyjnych,
będę zadawał pytania. Jednocześnie zwróć uwagę na to, że Twoje
zachowanie nie jest zgodne z netykietą. Być może wynika z braku wiedzy,
może chcesz coś dodać ale... no właśnie, jedyne co znasz to adres
wyszukiwarki ? Adres ten znam doskonale, równie doskonale potrafię z
niej skorzystać... ale nie zwróciłeś pewnie uwagi na to, że słowa
kluczowe jakie podałeś nie zwracają odpowiedzi na pytanie jakie zadałem.

Czy nadal uważasz odsyłanie na google za świetną radę dla szukających
dobrej rady ze strony innych *osób* ?

Sebcio

Paulownia puszysta
Ziemia popieczarkowa