Paciorkowiec- POMOCY!!

1. Data: 2004-11-19 15:27:47

Temat: Paciorkowiec- POMOCY!!
Od: "Marlena" <w...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

U znajomego w zakladze pracy wykryto 15 przypadkow paciorkowca. Na 25
pracownikow! Objawia sie to tym, ze po byle skaleczeniu rany nie chca sie
goic, puchna i ropieja. Niektorzy biora antybiotyki juz od ok 2 m-cy i na
niewiele sie to zdaje. Po kazdym powrocie do pracy i nowym skaleczeniu,
objawy powracaja. Co zrobic, zeby uniknac zarazenia? Poinformowanie takiej
instytucji jak SANEPID odpada- wszyscy boja sie, ze straca prace. Bede
wdzieczna za kazda informacje.

2. Data: 2004-11-20 09:20:35

Temat: Re: Paciorkowiec- POMOCY!!
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cnl39n$nno$...@a...news.tpi.pl,
Od: Marlena <w...@r...pl>
Było:
> Poinformowanie takiej
> instytucji jak SANEPID odpada- wszyscy boja sie, ze straca prace.
> Bede wdzieczna za kazda informacje.

Mam kilka propozycji

Powiadomić SANEPID listownie i podpisać się Gall Anonim

Poczekać aż któryś z pracowników umrze, wtedy jest szansa żeby problem się
rozwiązał sam.

No, można by powiadomić kogoś w tej firmie kto odpowiada za stan sanitarny.
Może tak po cichu odkażą firmę (?)

A co oni produkują ? Jakbym zjadł ich produkt i się ciężko pochorował, a
może umarł to wszyscy będą mieli dalej pracę a SANEPID nakaże dezynfekcję.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-11-21 19:51:08

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cnn2a2$sb7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A co oni produkują ? Jakbym zjadł ich produkt i się ciężko pochorował, a
> może umarł to wszyscy będą mieli dalej pracę a SANEPID nakaże dezynfekcję.

może MPO?

4. Data: 2004-11-21 21:24:33

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cnqrhu$q2e$...@a...news.tpi.pl,
Od: Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl>
Było:
> może MPO?

Jak MPO to ja nie chcę jeść tego co oni produkują :-\

Ale skoro się pracownicy dziwią, że po skaleczeniu mają zakażenia to może
się spodziewają czystości ... ;-)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

Re: [Zima] W 3city własnie zaczął padać śnieg
wyniki z badania krwi
radioterapia - poszukuje wszelkich info
Zrastanie się złamania a galaretki
różna wielkość źrenic u 2-latki