Padła druga klacz Arabka

1. Data: 2016-04-02 17:28:35

Temat: Padła druga klacz Arabka
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobra zmiana koniom wychodzi coraz lepiej

Padła kolejna klacz ze stadniny Janowie Podlaskim. Także należała do Shirley Watts
W nocy z piątku na sobotę w warszawskiej klinice chorób dużych zwierząt Wolica padła
klacz Amra należąca do Shirley Watts, żony perkusisty zespołu Rolling Stones
Charli'ego Wattsa. Klacz była wypożyczona do Janowa Podlaskiego.
To już druga klacz tej właścicielki, która padła w Polsce. Wcześniej, 16 marca, padła
klacz Preria, również ze stadniny Halsdon Arabians należącej do Shirley Watts.

http://www.polskatimes.pl/fakty/kraj/a/padla-kolejna
-trzecia-klacz-w-janowie-podlaskim-amra-nalezala-do-
shirley-watts,9819728/

2. Data: 2016-04-02 20:13:11

Temat: Re: Padła druga klacz Arabka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 08:28:35 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
>
> http://www.polskatimes.pl/fakty/kraj/a/padla-kolejna
-trzecia-klacz-w-janowie-podlaskim-amra-nalezala-do-

No i co z tego?

3. Data: 2016-04-02 20:27:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
No i co z tego?

Burok tego nie zrozumie, aby coś działało to musi być ktoś kompetentny zatrudniony, a
nie na legitymacje partyjną.

4. Data: 2016-04-02 21:18:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 11:27:19 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> No i co z tego?
>
> Burok tego nie zrozumie, aby coś działało to musi być ktoś kompetentny zatrudniony,

Głupiś.

5. Data: 2016-04-03 10:02:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Głupiś.

Takie są konsekwencje z buraczkowa, że znajomi na stanowiskach bez kompetencji, na
legitymacje partyjną, a że wszystko popsuje burak...to urojony żyd winien.

6. Data: 2016-04-03 12:01:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A moze POplecznicy POprzedniego prezesa otruli klacze zeby zrobic skandal? Tacy to
wszystko POtrafia...sekcje klaczom zrobic trzeba globiszcze a nie awanture! ;P

7. Data: 2016-04-03 15:56:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
A moze POplecznicy POprzedniego prezesa otruli klacze zeby zrobic skandal? Tacy to
wszystko POtrafia...sekcje klaczom zrobic trzeba globiszcze a nie awanture! ;P

A może zatrudnia się specjalistów do spawania wiaduktów a nie buraki na legitymacje
partyjną, bo jak się zawali to znowu wina Tuska z izraela bydzie, u sprośnego
buractwa.

8. Data: 2016-04-03 16:19:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Apr 2016 03:01:31 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> A moze POplecznicy POprzedniego prezesa otruli klacze zeby zrobic skandal? Tacy to
wszystko POtrafia...sekcje klaczom zrobic trzeba globiszcze a nie awanture! ;P

Własnie miałam to napisać. Ewidentna sprawa.

9. Data: 2016-04-03 16:45:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
napisał(a):

> A moze POplecznicy POprzedniego prezesa otruli klacze zeby zrobic skandal? Tacy to
wszystko POtrafia...sekcje klaczom zrobic trzeba globiszcze a nie awanture! ;P

Własnie miałam to napisać. Ewidentna sprawa.

A nie Żydzi z Izraela, no bo te konie to Araby....też dobre niedojrzałe tłumaczenie
dla każdego buraka, co wszystko psuje ale zawsze inni winni.

10. Data: 2016-04-07 17:49:11

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Dobra zmiana koniom wychodzi coraz lepiej
>
> Padła kolejna klacz ze stadniny Janowie Podlaskim. Także należała do Shirley Watts

Cóż za zbieg okoliczności. Prywatne śledztwo
w tej sprawie prowadzą dziennikarze telewizjera:
https://pbs.twimg.com/media/CfcYzorWAAAyBSs.jpg

Tak dyskutowało się przed laty.
Ile dziadowi zapłacili?
Sekta zbrodniarzy