Pakosińska czyli seks a obrzezanie ;)

1. Data: 2008-04-04 18:00:48

Temat: Pakosińska czyli seks a obrzezanie ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tzva Adonai" <t...@y...com> napisał w wiadomości
news:96b95861-daae-4e0e-887a-c52f9924b2de@p39g2000pr
m.googlegroups.com...

> Mniejsza z tym - istotniejsze w tym momencie jest to że...

"...obrzezanie realnie zmniejszając wrażliwość członka na bodźce odbierane
podczas stosunku seksualnego powoduje przedłużenie stosunku więc i satysfakcji
seksualnej kobiety, która dzięki temu mocniej emocjonalne przywiązuje się do
partnera
i chętniej mu ulega, również w kwestii częstszych stosunków, co bezpośrednio
przekłada się
na większą ilość potomstwa, co tak u żydów ceniono."
;)

2. Data: 2008-04-04 18:19:59

Temat: Re: Pakosińska czyli seks a obrzezanie ;)
Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezpośrednio przekłada się
> na większą ilość potomstwa, co tak u żydów ceniono."

Bajki opowiadasz:
z http://www.penis.com.pl/content.php?id=102
(...)Zapytano 138 doświadczonych seksualnie kobiet o ich preferencje
dotyczące posiadania lub braku napletka przez ich partnerów. Z całej grupy
20 (14,5%) kobiet preferowało mężczyzn obrzezanych, a 118 (85,5%) partnerów
nieobrzezanych. Oznacza to, że 6 na 7 kobiet woli partnerów nieobrzezanych.

Jak twierdziły kobiety, mężczyźni obrzezani mieli problemy z przedwczesnym
wytryskiem. Kobiety rzadziej też doświadczały orgazmu pochwowego podczas
stosunku z mężczyzną obrzezanym, być może z powodu zbyt małej stymulacji
punktu G. To samo dotyczy wielokrotnych orgazmów.

Kobiety twierdziły także, że podczas stosunku z obrzezanym mężczyzną czuły
większy dyskomfort z powodu gorszego nawilżenia pochwy. (Twierdziły tak
zarówno kobiety, które preferowały nieobrzezanych jak i obrzezanych
partnerów). Wydaje się, że seks był znacznie bardziej przyjemny, gdy
mężczyznom nie brakowało napletka - prawdopodobnie z powodu mniejszego
dyskomfortu.

Gdy pogrupowano kobiety ze względu na status napletka ich poprzedniego
partnera, kobiety mające nieobrzezanych partnerów miały więcej orgazmów,
często też oceniały obrzezanych partnerów gorzej niż nieobrzezanych. Kobiety
jednomyślnie stwierdziły, że mechanizmy uprawiania seksu różnią się w
przypadku tych dwóch grup mężczyzn. 73% kobiet stwierdziło, że obrzezani
mężczyźni penetrowali głębiej i mocniej, wykonując gwałtowne ruchy, podczas
gdy 71% kobiet uważało, że mężczyźni nieobrzezani penetrowali znacznie
delikatniej, wolniej i częściej drażnili łechtaczkę.

Autorzy badania podsumowali je następująco: Kobiety preferowały stosunek z
partnerem nieobrzezanym. "Dzieje się tak z wielu powodów. Kiedy kompletny
anatomicznie penis penetruje pochwę, nie wślizguje się do niej, ale raczej
opiera się na własnym ruchu ślizgowym, umożliwionym przez ruchomą skórę.
Leżące poniżej ciała jamiste i gąbczaste wślizgują się pod skórą, podczas
gdy skóra mająca kontakt ze ściankami pochwy porusza się bardzo powoli. Ta
swoista powłoka w powłoce umożliwia odpowiedni ruch penisa i stymulację
pochwy, z minimalnym tarciem i utrata wydzieliny nawilżającej. Gdy trzon
penisa wycofa się nieco w pochwy, napletek zbiera się za koroną w taki
sposób, że umożliwia to jego końcówce, (która zawiera największe skupisko
receptorów nerwowych na napletku) kontakt z koroną żołędzia, (która zawiera
najwięcej receptorów na żołędzia). Intensywna stymulacja zakończeń nerwowych
zniechęca mężczyznę do wycofywania penisa, co skutkowałoby krótkimi,
gwałtownymi pchnięciami, które kobiety zauważyły u obrzezanych partnerów".

Dla porównania: "Skóra obrzezanego penisa ociera się o ścianki pochwy,
zwiększając tarcie, powodując otarcia i konieczność zastosowania środka
nawilżającego. Z powodu grubej skóry członka, korona żołędzia wypycha
wydzielinę z pochwy na zewnątrz. W przeciwieństwie do normalnego penisa, nie
posiada on także wystarczającej ilości bodźców, aby nie wycofywać penisa. Z
powodu braku większości receptorów nerwowych, nie mogą one regulować
wytrysku. Brak receptorów powoduje, że zostaje zachwiana równowaga pomiędzy
głębokim ciśnieniem odczuwanym na żołędziu, w ciele jamistym i gąbczastym, i
odpowiednim wyczuciem. Aby zrekompensować sobie tą nierównowagę obrzezany
mężczyzna musi stymulować żołądź poprzez głębokie i gwałtowne ruchy. W
rezultacie czasie takiego stosunku na zewnątrz wydostaje się większość
naturalnej substancji nawilżającej pochwę, a także brakuje ciągłej
stymulacji łechtaczki.

Słabą stroną tego badania jest fakt, że skupia się ono głównie na stosunku
pochwowym, pomijając rolę, jaką napletek odgrywa przy grze wstępnej i
fellatio. Kobiety twierdziły, że nieobrzezani mężczyźni, czerpiąc dużą
przyjemność ze stosunku pochwowego, byli mniej zainteresowani seksem
oralnym, masturbacją, czy seksem analnym, niż mężczyźni obrzezani, którzy
prawdopodobnie potrzebowali mocniejszej stymulacji z powodu braku zakończeń
nerwowych na napletku.

Podsumowując: "anatomicznie pełny penis daje partnerce seksualnej znacznie
lepsze doświadczenia. negatywny wpływ obrzezania na seksualne zadowolenie
partnerki powinien stać się jednym z tematów branych pod uwagę przez
rodziców poddających zabiegowi swoich synów".

3. Data: 2008-04-04 18:34:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> partnerki powinien stać się jednym z tematów branych pod uwagę przez
> rodziców poddających zabiegowi swoich synów".

Kto by tam wierzył kobietom [zawsze mówią na odwrót -nawet pytane anonimowo]
kto by tam wierzył takim badaniom, kto by tam wierzył takiemu portalowi!? ;P

4. Data: 2008-04-04 19:33:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Apr 2008 20:19:59 +0200, mkarwan napisał(a):
> (...)

Obrzezanie u Żydów i innych narodów zamieszkałych w strefie ciepłej ma
aspekty higieniczne, podobnie jak skrwawianie zwierząt przed ubojem (krew w
mięsie powoduje szybkie psucie sie mięsa) i rodzaj diety - np. aby nie
spożywać łącznie posiłków mlecznych i mięsnych itp. Dziś dla nas i może dla
nich samych niezrozumiałe, choć kultywowane czy wręcz nakazane sposoby
postępowania, mają swoje głębokie uazsadnienie. Oczywiście trudno wymienić
tu wszystko, o czym by należało wspomnieć, to cała wiedza.

5. Data: 2008-04-04 20:05:38

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Apr 2008 22:07:42 +0200, mkarwan napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Rzecz w tym, ze oni zrobili z tego elementy religijne.

A jak najskuteczniej wprowadzić w życie pożyteczne zasady? - my mamy
Dekalog :-)

6. Data: 2008-04-04 20:07:42

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2008-04-04 20:11:00

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Apr 2008 22:05:38 +0200, Ikselka napisał(a):

> A jak najskuteczniej wprowadzić w życie pożyteczne zasady? - my mamy
> Dekalog :-)

...i w ogóle w każdej religii jej zasady biorą się z podłoża czysto
życiowego, co trudno sobie nam już dziś uświadomić.

8. Data: 2008-04-04 20:21:29

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Apr 2008 22:11:00 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...i w ogóle w każdej religii jej zasady biorą się z podłoża czysto
> życiowego, co trudno sobie nam już dziś uświadomić.

...bo warunki życia (postęp cywilizacji, technologii, zmiana środowiska
życia) zmieniają się w czasie, a największe religie sa już tak stare, że
nie mamy szans widzieć życiowego uzasadnienia ich wymogów na bieżąco.

9. Data: 2008-04-04 21:32:43

Temat: panie szanowny, dla cwela to zbyt uczone...
Od: Mariusz Merta <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale ciekawi mnie czy po panskim wystapieniu nie bedzie probowal
wymowic sie od obrzezania...o ile w ogole jest obrzezany...
bo moim zdaniem to kandydat na ss-mana czy innego volksduetcha...
za bardzo wchodzi jak nieobrzeazany penis ale od tylca w d***e niemcom
Mariusz Merta

10. Data: 2008-04-05 08:39:50

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak najskuteczniej wprowadzić w życie pożyteczne zasady? - my mamy
> Dekalog :-)

Oni też.
Dołożyli do tego wiele dodatków regulujących ich życie.
http://www.pardeslauder.pl/old/modlitwa/halacha.htm
http://www.pardeslauder.pl/old/talmud/talmud_index.h
tm

Dla przypomnienia ;)
Swiatomość (4) czyli jak sobie poscieliłes...
Zapomnienie się
zaproszenie na stronę internetową Ośrodka...
Re: XLOWATE