Palikot

1. Data: 2010-10-04 10:15:09

Temat: Palikot
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Polska nowoczesna, taaaaa, hehehe

cham wdzial frak na siebie i mowi ze od teraz jest nowoczesny :)
Tylko ta sloma z butow wystaje!
Palikot zupelnie nie kojarzy mi sie z nowoczesnoscia.
Dlaczego?
Palikot to nieudacznik - najbardziej zadluzony poseł w sejmi,
byly producent taniego wina, bazowal na lokalnych znajomosciach i
ukladzie, w mediach wyplynal dzieki opluwaniu.
Przyciagajac - elektora bazujacy na niskich instynktach.

Do tego stopnia prymitywnie sie zachowywala,
ze dotychczasowa partia go wydaliła (nomen omen :))
Oszust finansowy (nielegalne finansowanie swojej kampani, ukryte konta
gdzies w egzotycznych krajach).
Nieudacznik - co zrobil z inicjatywną Przyjazne Panstwo?
Nic.
Co zrobil dla Panstwa poza medialnymi diotyzmami na poziomie Dody?
Nic.

Jedyne na czym facet teraz jedzie, to -wyglada mi na to-
aktyalne kumulowanie frustracji i kierowanie na KK.

Kryzys postepuje, skali zlodziejstwa
i doprowadzenie Panstwa do ruiuny nie da sie juz ukryc.
A poniewaz aktualni zlodzieje u wladzy
chca uniknac odpowiedzialnosc za bledy,
wiec zlosc ludzi trzeba
trzeba gdzies przekierowac
Tym bardziej ludzie sa coraz bardziej okradani
i coraz bardziej oglupiani
przez rzad i media (polska jako "zielona wyspa", taaa).
Tak wiec pojawia sie tematy zastepcze,
nakrecanie agresji, prymitywnych instyktow.
Zeby gawiedz wziela sie za lby i nie zobaczyla
skali zlodziejstwa w kraju.
Oczywiscie wszystko pod szyldem "nowoczesnosci" :)

Zal tylko ludzi bo to sie dobrze nie skonczy.
A kryzys narasta.
Tylko swin u koryta to nie interesuje.
Cel -> nakrecic agresje, uniknac odpowiedzialnosci,
bo kieszenia maja napchane :)

Druch

2. Data: 2010-10-04 10:28:19

Temat: Re: Palikot
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> Polska nowoczesna, taaaaa, hehehe
>
> cham wdzial frak na siebie i mowi ze od teraz jest nowoczesny :)

Duchu, STOP AGRESJI NA GRUPIE....
Nooo

:-))))

> Tylko ta sloma z butow wystaje!
Mnie z jego butów wystają głównie kartki Gombrowicza i Mrożka. Ale każdy ma
inną perspektywę.

A cała reszta FUJ.
Przekopiowałeś to skądziś, tak?

MK

3. Data: 2010-10-04 10:31:35

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Przekopiowałeś to skądziś, tak?

Ależ jesteś dzisiaj wybaczająca. Też byłaś?

Szaulo

4. Data: 2010-10-04 10:34:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>>
> [...]
>
> Ależ jesteś dzisiaj wybaczająca. Też byłaś?
>
> Szaulo

Nie e.
Przeziębiona jestem i w kółko mi krew z nosa kapie, więc nie jestem dziś
bojowa bardzo.

Poza tym, może czas pooswajać Drucha trochę?

MK

5. Data: 2010-10-04 10:36:58

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]może czas pooswajać Drucha trochę?

Matka Vilaresa Siłaczka von Masoch narmalnie.

Szaulo

6. Data: 2010-10-04 10:38:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Matka Vilaresa Siłaczka von Masoch narmalnie.
>
> Szaulo

Ahhh, bij mnie i smagaj...... tekstami Drucha.

A ja dziś i tak na wszystko nakicham :-)))))

MK

PS. Nieźle naiwna jestem swoją drogą, co?
Ale ten model już tak ma.... tragedia normalnie.

7. Data: 2010-10-04 10:45:44

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> PS. Nieźle naiwna jestem swoją drogą, co?
> Ale ten model już tak ma.... tragedia normalnie.

Zdrowiej!

Sz.
:)

8. Data: 2010-10-04 10:46:09

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> [...]

:))

> Duchu, STOP AGRESJI NA GRUPIE....

Tak jest!!
Dzieki za poparcie inicjatywy,
ciekawe, wczesniej nie przeszkadzalo to Tobie.
Ale widac wrazliwosc wziela gore. Ciesze sie! :) :)

> A cała reszta FUJ.

Dziwne, mam wrazenie ze wedlug Ciebie
jedni moga krytykowac, bluzgac i to jest ok
Uzylem slowo cham - i TO niespodziewanie
natrafilo na Twoja wrazliwosc.
Ciekawa wybiorczosc,
jakimi kryteriami sie poslugujesz?

Pozdrawiam
Druch

9. Data: 2010-10-04 10:49:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>>
> [...]
>
> Zdrowiej!
>
> Sz.
> :)

:-P

MK

10. Data: 2010-10-04 10:49:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo napisał(a):
> U�ytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisa� w wiadomo�ci
> >
> [...]
>
> Ale� jeste� dzisiaj wybaczaj�ca. Te� by�a�?
>
> Szaulo

A mówiłem, że śmietanka i że już tym co ''zaglądałem między nogi'',
wszystko stoi i się jeży, bo wywęszyli wroga.... ;)

CZY XL TAK UMIE...?
Aiszy
ryu98221@gmail.com
Brzydcy piękni.