Palma daktylowa

1. Data: 2005-08-05 21:20:05

Temat: Palma daktylowa
Od: Rafał Banaşkiewiç <r...@N...junglist.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrosła sobie (a raczej kilka) w doniczce, wykiełkowała z pestki daktyla
"Made In Islamic Republic of Iran", i rosnie sobie pieknie, az w koncu
jakies cholersto zaatakowalo liscie, i na czubkach (tychże liści) widać
takie malutkie ciemne plamki, co to może być ? Mszyca, przędziorek ? Jak
to zwalczyć ?

pozdrawiam
Rafał

2. Data: 2005-08-05 22:15:30

Temat: Re: Palma daktylowa
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Banaşkiewiç napisał(a):

> [...]
> jakies cholersto zaatakowalo liscie, i na czubkach (tychże liści) widać
> takie malutkie ciemne plamki, co to może być ? Mszyca, przędziorek ? Jak

Szare mydło zmydlić i przetrzeć roztworem liście, ale ja nie z tej epoki
i myło również.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-08-06 08:57:42

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szare mydło zmydlić i przetrzeć roztworem liście, ale ja nie z tej epoki
> i myło również.

Mydło jak najbardziej istnieje, "Biały Jeleń" teraz się nazywa:)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-08-07 22:55:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Mydło jak najbardziej istnieje, "Biały Jeleń" teraz się nazywa:)

Tegoż Białego Jelenia z pewnej spółdzielni imieniem "Barwa"? [nazw
różnych było cztery w zależności od kierunku] ćwierć wieku temu to do
Afryki i gdzie popadło tonami wysyłałem.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-08-08 19:32:10

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MI5 albo MI6;)

Marta

6. Data: 2005-08-09 11:31:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies cholersto zaatakowalo liscie, i na czubkach (tychże liści) widać
> takie malutkie ciemne plamki, co to może być ? Mszyca, przędziorek ? Jak

Wg Kiljańskiej: drobne, wypukłe, czarne stożki na liściach i stopniowe
usychanie liści - głownia daktylowca. Wycinać co chore, resztę opryskiwać
preparatami miedziowymi.

Pozdrawiam, Basia.

Czy warto to kupić ?
Jak rozpoznac odmiane slodka jarzebiny?
Cos mi w trawie rosnie? Ale co to?
Deinanthe
[Reklama] Nowy zestaw Palników do cięcia metali TANIO