"Pamietnik narkomanki"

1. Data: 2006-03-17 07:20:11

Temat: "Pamietnik narkomanki"
Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tuż po lekturze "Pamiętnika narkomanki" Barbary Rosiek.
Przerażająca.

--
ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->

2. Data: 2006-03-18 02:48:01

Temat: Re: "Pamietnik narkomanki"
Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ALEX napisał(a):
> Jestem tuż po lekturze "Pamiętnika narkomanki" Barbary Rosiek.
> Przerażająca.

mi wystarczy muj wlasny zyciorys... ;)

3. Data: 2006-03-22 22:25:22

Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*lechox*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> mi wystarczy muj wlasny zyciorys... ;)

W wieku 13 lat pierwszy strzał w żyłę ? W wieku 14 lat pierwszy detoks
? Nie pytam Ciebie, tylko piszę jak było z Baśką.

4. Data: 2006-03-27 09:03:33

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ALEX" napisał w wiadomości news:dvdrmj$dub$1@inews.gazeta.pl...

> Jestem tuż po lekturze "Pamiętnika narkomanki" Barbary Rosiek.
> Przerażająca.

To przeczytaj jeszcze "My, dzieci z dworca ZOO".

5. Data: 2006-04-02 01:53:42

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Mar 2006 08:20:11 +0100, ALEX wrote:

> Jestem tuż po lekturze "Pamiętnika narkomanki" Barbary Rosiek.
> Przerażająca.

no to najwyższa pora na mocniejsze wrażenia:
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/299

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

6. Data: 2006-04-27 08:43:45

Od: "aneta" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja przeczytałm te ksiąke jakies dwa lata temu ale ona utkwiła mi chyba w
pamięci na zawsze. daje bardzo dobra szkole zycia duzo mozna sie z tej ksiąki
nauczyc. naprwde polecam ja innym

7. Data: 2006-05-19 14:17:47

Od: "Tita" <t...@r...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości
> Jestem tuż po lekturze "Pamiętnika narkomanki" Barbary Rosiek.
> Przerażająca.
>
>Ja czytałam "Idź, zapytaj Alice" a także zaczęłam czytać B. Rosiek
>"Kokaina", ale nie wytrwałam do końca - za bardzo hardcorowe i dołujące.
>Mogę wysłać na maila, jak chcesz, mam w wersji elektronicznej.

Maszyny
Witam
to ja.
Nowy sie klania.