Pandemia? Jaka pandemia!? W POlsce ogolny spadek liczby zgonow do 40%

1. Data: 2020-04-28 22:22:43

Temat: Pandemia? Jaka pandemia!? W POlsce ogolny spadek liczby zgonow do 40%
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-branza
-funeralna-nie-wierzy-w-zabojczy-efekt-epidemii-spad
ek-liczby-pogrzebow-6504770253785217a

2. Data: 2020-04-29 00:42:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-28 22:22, m...@g...com wrote:

> https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-branza
-funeralna-nie-wierzy-w-zabojczy-efekt-epidemii-spad
ek-liczby-pogrzebow-6504770253785217a

W ogole, branza funeralna, to schylkowy dzial gospodarki komunalnej...
Przyszlosc nalezy do energetyki cieplnej!

3. Data: 2020-04-29 10:57:58

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Apr 2020 13:22:43 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <3...@g...c
om>
od m...@g...com :

>https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-branz
a-funeralna-nie-wierzy-w-zabojczy-efekt-epidemii-spa
dek-liczby-pogrzebow-6504770253785217a

Izolacja, maski, pół biznesów zamknięte, to i mniej zgonów(na zwykłą grypę
przykładowo),
ale mogę się mylić.

4. Data: 2020-04-29 12:30:10

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.04.20 um 10:57 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
ek-liczby-pogrzebow-6504770253785217a

> Izolacja, maski, pół biznesów zamknięte, to i mniej zgonów(na zwykłą grypę

Naczelny wirolog oglosil koniec pandemii, to i testow mniej, bo po co,
skoro koniec pandemii, no i krzywa spada. Czy trudno to zrozumiec?

A ze troche starych umrze, domy starcow opustoszeja, mlodsi medycy i
pielegniarki wyjada, starsi wymra, to baba z wozu...

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
>Czy można większą zniewagę wyrządzić Chrystusowi, jak stawiając świętą
wiarę chrześcijańską na równi z przewrotnością żydowską, z bezeceństwem
muzułmańskim, z zabobonem pogańskim i bezbożną próżnością naturalizmu?<
(Papież Pius VI, Bulla Debito Apostolatus Nostri).

5. Data: 2020-04-29 22:59:53

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@g...com ...

> https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-branza
-funeralna-nie-wi
> erzy-w-zabojczy-efekt-epidemii-spadek-liczby-pogrzeb
ow-65047702537852
> 17a

zgonów czy pogrzebów?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

6. Data: 2020-04-29 22:59:53

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen B...@i...invalid ...

za-funeralna-nie-wi
ebow-65047702537852

> Izolacja, maski, pół biznesów zamknięte, to i mniej zgonów(na zwykłą
> grypę przykładowo), ale mogę się mylić.

W niektorych krajach ponoc rzeczywiście tak jest. Austra, Dania...

A u nas? marzec 2020 vs marzec 2019: +200 zgonów
Dziwne?

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

7. Data: 2020-04-30 00:25:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 kwietnia 2020 22:59:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> W niektorych krajach ponoc rzeczywiście tak jest. Austra, Dania...
>
> A u nas? marzec 2020 vs marzec 2019: +200 zgonów
> Dziwne?

Może od geografii gospodarczej zależy?
Polska mało ucierpiała bo jest słabo wystawionym zadupiem.

8. Data: 2020-05-10 14:59:27

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub A. Krzewicki p...@g...com ...

> Może od geografii gospodarczej zależy?
> Polska mało ucierpiała bo jest słabo wystawionym zadupiem.

A Austria i Dania ucierpiały jeszcze mniej bo sa jeszcze wiekszym
zadupiem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

9. Data: 2020-05-10 15:09:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/05/2020 o 13:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Jakub A. Krzewicki p...@g...com ...

> A Austria i Dania ucierpiały jeszcze mniej bo sa jeszcze wiekszym
> zadupiem?

w Polsce umieraja ludzie na pluca, wrzody, brak jajnikow czy woreczka
zolciowego, oraz na oczekiwanie na przyjecie do szpitala, nie ma to
absolutnie nic wspolnego z zadnym wirusem, liczba testow wskazuje
wyraznie, ze w Polsce nie ma zachorowan, jest prawda, polprawda, gowno
prawda oraz statystyki

--
gazebo

10. Data: 2020-05-10 21:18:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-10 15:09, gazebo wrote:

> [...]
> absolutnie nic wspolnego z zadnym wirusem, liczba testow wskazuje
> wyraznie, ze w Polsce nie ma zachorowan, jest prawda, polprawda, gowno

//pierdolisz jak potluczony...

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=b
ranza+funeralna+40%25+procent+znizki

//i docen te brytyjskom sluzbe zdrowia i ten Paracetamol...

i wirus przydusil
O! I juz wiadomo na co byl covid! Zebys siem dal zaszczepic na...EBOLE!
5G, 60 GHz, Oxygen Absorption, You, and Coronavirus
Szczepionki? Jak najszybciej! Nawet za cene zdrowia i zycia ochotnikow...
Testy som do bani. Wszystkie! Experty juz przyznajom...