Pani Walewska

1. Data: 2005-12-28 08:15:44

Temat: Pani Walewska
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno dawno temu kupowalam w Galerii Centrum (wtedy Sawa) puder sypki Pani
Walewskiej (niebieskie pudelko). Sawy dawno juz nie ma podobnie jak stoiska
Pani Walewskiej.
Czy ktos sie orientuje czy jeszcze mozna kupic ich kosmetyki do makijazu?
Najbardziej zalezaloby mi na pudrach sypkich, ktore byly tanie i
rewelacyjne.
Pozdrawiam.

1. Data: 2005-12-29 09:49:04

Temat: Re: Pani Walewska
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magi napisał(a):
> [...]
> Czy ktos sie orientuje czy jeszcze mozna kupic ich kosmetyki do makijazu?
> Najbardziej zalezaloby mi na pudrach sypkich, ktore byly tanie i

na Wizażu dziewczyny zachwycają się tuszem do rzęs Pani Walewska, też podobno
już niedostępnym - któraś z nich dowiedziała się, że można te kosmetyki
zamówić z Rosji - może do niej napiszesz, to też Ci zamówi :)
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=84627

czegóż to ludzie nie wymyślą...
(gdzie) podkłady Revlon w Gdyni?
Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Cienie troj-wymiarowe - co to takiego?
"mokry" cień