Panie goraco prosze o pomoc

1. Data: 2003-11-04 09:55:38

Temat: Re: Panie goraco prosze o pomoc
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
wiadomości news:bo7sh0$eas$1@inews.gazeta.pl...

> ???
> 72 sekundy
> Tyle czasu potrzebowałeś aby na to wpaść!
> To się określa mianem inteligencji schodkowej.

Jerzy, zauwaz, ze to bardzo wymagajacy mlody czlowiek, ktory konkretnie
okreslil swoje potrzeby:
1. danie z tartych ziemniakow
2. forma: okragle kulki (?)
3. o odpowiedz prosi wylacznie osoby plci zenskiej

Taka precyzja zasluguje na uznanie, w odroznieniu od osob ktore pisza tu
swoje zapytania, a tak naprawde nie wiedza, czego chca.
;)

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-11-04 09:59:26

Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem, ide robic, moja zona uwielbia takie pyzy :))

Dzieki wszystkim, nawet Jerzemu, nastpny dzien bedzie lepszy :))

Andrzej

1. Data: 2003-11-04 10:05:02

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
wiadomości news:bo7qce$6er$1@inews.gazeta.pl...

> Idź na Bazar Różyckiego i kup, bo lepszych nie zrobisz.

Trudno Ci nie przyznac racji, cos w tym jest :-)

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2003-11-04 10:08:07

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@T...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo Ci serdecznie dziekuje, nie wszyscy jednak sa z Warszawy :))

Ja jestem:-)))))))))))))))
A pyzy z Rozyckego rzeczywiscie sa swietne, serio.

> Milego dnia :))

Rowniez::)

Dorota

1. Data: 2003-11-04 10:08:15

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek <a...@T...onet.pl> napisał(a):

> Zapomnialem, ide robic, moja zona uwielbia takie pyzy :))
>
> Dzieki wszystkim, nawet Jerzemu, nastpny dzien bedzie lepszy :))

Po cichu ci powiem, że znam być może lepszy przepis ale post musiałbyś
napisac raz jeszcze albowiem nadal boję sie udzielic odpowiedzi
na temat w tym wątku.
;-)))))))))))))))))))))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-11-04 10:18:07

Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem:-)))))))))))))))
> A pyzy z Rozyckego rzeczywiscie sa swietne, serio.

mialem na mysli facetow , bo to oni sa bardzo zlosliwi ( oczywiscie zart )
:))

Masz racje mailem okazje jesc pare razy, sa pyszne i zastawa tez jest super
:).
Mowie powaznie bo zaraz mi ktos zarzuci ze ze sloika nie smakuja, wprost
przeciwnie.

Andrzej

1. Data: 2003-11-04 10:18:51

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
wiadomości news:bo7tqf$jqq$1@inews.gazeta.pl...

> Po cichu ci powiem, że znam być może lepszy przepis ale post musiałbyś
> napisac raz jeszcze albowiem nadal boję sie udzielic odpowiedzi
> na temat w tym wątku.
> ;-)))))))))))))))))))))

Nie badz taki, wrzuc ten lepszy przepis:-)

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2003-11-04 10:28:34

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek <a...@T...onet.pl> napisał(a):

> wiesz jest takie stare przyslowie o dobrych radach , poszukaj napewno Ci sie
> przyda :))

Znam kilka ale ... no nie, tutaj nikt cię nie skrzywdzi.

> co do inteligencji to nie bede polemizowal, ale napewno sie nad soba
> zastanowie.

Zanim to uczynisz to odpowiedz na to:
"Ciekawe jak potraktujesz tego drugiego."

Jeżeli będziemy pamiętać, że także my potrzebujemy przebaczenia,
wtedy łatwiej będzie nam przebaczać innym.
Matka Teresa z Kalkuty

> A chcialem tylko przepis na pyzy :(

http://groups.google.pl/groups?num=100&hl=pl&inlang=
pl&lr=&ie=ISO-8859-2&q=pyzy&btnG=Szukaj+z+Google

pozdr. Jerzy

Jeśli zdaje ci się, że jesteś kimś, to już nikim w przyszłości nie będziesz.
Przysłowie indonezyjskie

1. Data: 2003-11-04 11:05:19

Od: "Iwona Malek" <k...@N...at> szukaj wiadomości tego autora

Pyzy wedlug mojej mamy powinny sie skladac:
- ciasto: 2/3 surowych startych ziemniakow ocisnietych z dodanym krochmalem
z dna i 1/3 ugotowanych zmielonych ziemniakow. Masa ma byc wymieszana.
Zadnych jajek, zadnej maki

-farsz: surowe zmielone miesko z drobniutko posiekana cebulka i przyprawami.

Wyprobowane przeze mnie, pycha

Kaczucha

1. Data: 2003-11-04 13:15:29

Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dorota

zrobilem , wiesz jak jej smakowaly, super dzieki jeszcze raz :)

Andrzej

Re: ryba + piekarnik
nóż szefa kuchni
masło