Panslavisto

1. Data: 2007-06-19 04:38:39

Temat: Panslavisto
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ten facet, który usiadł blisko nas i słuchał co mówimy lampiąc się w nas
bez żenady - tak ciut po osiemnastej ... to ty byłeś ?:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2007-06-19 04:50:37

Temat: Re: Panslavisto
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
nas
> bez żenady - tak ciut po osiemnastej ... to ty byłeś ?:)

Nie bądź naiwny - ja jestem konsekwentny.

Betanki: Gdzie kler nie może tam psychiatrę z prokuratorem...
DO POLAKOW - SLOWIAN
Reportaz - Miejskie wysypisko śmieci w Campina Grande (Brazylia)
jak podwyższyć inteligencję emocjonalną?
mowienie brzydkich rzeczy