Papierosy kontra e-papierosy

241. Data: 2010-11-29 16:49:39

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4cf3d80e$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...

> Kolejny? A nie ten sam przypadkiem? ;)

Ten sam, ktoremu sie zdaje, ze licencjat to jest cos czym sie mozna chwalic
w usenecie.

Kiedys mialem w jednej z firm kolege, ktory chodzil na codzien ze znaczkiem
certyfikatu MCSD w klapie marynarki. Klopot w tym, ze wszyscy mielismy MCSD
;-)

242. Data: 2010-11-29 16:51:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-29 00:28, vonBraun pisze:

> Nie działa u mnie. Muszę chcieć, a chcieć "z poczucia obowiązku" nie
> umiem. Jeśli przedmiot zainteresowania jest mi obojętny, lub co gorsza
> jak owe "Podstawy Nauk Politycznych" obrzydliwy emocjonalnie, nie będę
> umiał skupić na tym uwagi. Nigdy nie umiałem. Taki los krypto-ADHD-owca.
> W życiu, nie będziesz dostawał wyłacznie ciekawych tłumaczeń, wyłącznie
> ciekawych pacjentów, wyłącznie ciekawych przedmiotów do wykładania. A
> trzeba sobie jakoś radzic.

I w tych wszystkich życiowych kłopotach pomógł Ci papieros? Ciekawe te
Twoje racjonalizacje, jednak nie wróżą rychłego rozstania się z
nałogiem. Bo do tego trzeba by dotknąć samego DNA PRAWDY, nieprawdaż? ;)

Ewa

243. Data: 2010-11-29 16:52:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-29 13:53, Qrczak pisze:

> Czekaj... Chiron na pewno wykaże, że za pomocą technik relaksacyjnych
> znakomicie się steruje zasobami uwagi.

No bo papierosem steruje się zasobami uwagi znakomicie!
Nie róbcie sobie jaj, Qro.

Ewa

244. Data: 2010-11-29 16:56:29

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> życiu, nie będziesz dostawał wyłacznie ciekawych tłumaczeń, wyłącznie
> ciekawych pacjentów, wyłącznie ciekawych przedmiotów do wykładania. A

chciałam Ci podziękować Dobry Człowieku :)
naprawdę

jak ja chodziłam do szkoły to mówiło się, że to lenistwo, potem tłumaczyłam
sobie to tak samo. A Ty mi mówisz, że to niemożliwe i na dodatek, że nikt
nie jest winny. Dziękuję
Dobrze też, że nikt nie podpowiedział mi, że mogłabym zapalić, albo się
napić, bo pewnie źle bym skończyła ;)

kiwiko

245. Data: 2010-11-29 17:07:21

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> [...]
> Twoje racjonalizacje, jednak nie wróżą rychłego rozstania się z
> nałogiem. Bo do tego trzeba by dotknąć samego DNA PRAWDY, nieprawdaż? ;)

Jesli zabierasz tu głos jako osoba która zna samo dno prawdy, to
zapewne wiesz też o wpływie nikotyny na procesy uwagi, zwłaszcza u osób
z pewnymi cechami ADHD.

pozdrawiam
vonBraun

246. Data: 2010-11-29 17:09:43

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko wrote:

> [...]
> nie jest winny. Dziękuję
> Dobrze też, że nikt nie podpowiedział mi, że mogłabym zapalić, albo się

Jest też np. Ritalin...
Kiedys nie było. Wiążę z tym pewne nadzieje w każdym razie.

pozdrawiam
vonBraun

247. Data: 2010-11-29 17:26:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl> wrote in message

> Dobrze też, że nikt nie podpowiedział mi, że mogłabym zapalić, albo się
> napić, bo pewnie źle bym skończyła ;)

I słusznie, ani picie, ani palenie niczego nie rozwiązuje.
Czasem trzeba się z problemem przespać, aby znaleźć prawidłowe rozwiązanie.

248. Data: 2010-11-29 18:01:40

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Jesli zabierasz tu głos jako osoba która zna samo dno prawdy, to zapewne
> wiesz też o wpływie nikotyny na procesy uwagi, zwłaszcza u osób z pewnymi
> cechami ADHD.

Czym się różni posiadanie pewnych cech ADHD od posiadania w pełni
wypasionego ADHD?

P.

249. Data: 2010-11-29 18:16:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-29 18:07, vonBraun pisze:

> Jesli zabierasz tu głos jako osoba która zna samo dno prawdy, to zapewne
> wiesz też o wpływie nikotyny na procesy uwagi, zwłaszcza u osób z
> pewnymi cechami ADHD.

A możesz w skrócie powiedzieć, na czym polega "lekkie krypto-ADHD"? (o
ile dobrze zrozumiałam to, co pisałeś w tym wątku, to przypuszczam, że
sama mam dość podobny problem z koncentracją - potrzebuję do tego dość
silnego zaangażowanie emocjonalnego, w dodatku paliłam papierosy nieco
ponad 10 lat).
I drugie pytanie - sądzisz, że dla takich osób nie ma innego ratunku
poza paleniem fajek?

Może takie osoby mają większą skłonność do popadania w różne nałogi, ale
tłumaczenie tym niejako konieczności palenia jest hm... dość dziwne.

Ewa

250. Data: 2010-11-29 18:16:47

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł wrote:
> [...]
>
> [...]
>

> Czym się różni posiadanie pewnych cech ADHD od posiadania w pełni

Nie wszystkie trzy sfery muszą być w jednakowym stopniu "zajęte" - ADHD
może przejawiać się "nadruchliwością"/potrzebą ruchu (w czysto fizycznym
sensie), nadpobudliwością emocjonalną i wreszcie problemami skupienia
uwagi w sferze poznawczej.

vB

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro