Papierosy kontra e-papierosy

51. Data: 2010-11-25 20:05:27

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> W knajpach i tak już podobno nie wolno palić (nie wiem, jak to działa w
> praktyce, bo już dawno nie byłam - BTW Jak Wy przy dwójce dzieci dajecie
> radę chadzać do knajp?).

Działa super. Byłam, widziałam.
A propos Rediego, to ja tu widzę pewien rodzaj terroryzmu. O ile
rozumiem, ze nie pasuje mu, ze żona pali, to jednak metody uważam za
nieadekwatne. Niby nie zabrania, ale wytwarza u niej tak ogromne
napięcie związane z ukrywaniem nałogu, że to najprawdopodobniej powoduje
jego eskalację.

> Masz jednak te ciągoty do kontrolowania wszystkiego...
> Jesteście tylko ludźmi, nie da rady, żebyście byli zawsze i we wszystkim
> konsekwentni i nieskazitelni, a chyba na takim wrażeniu przed dziećmi Ci
> zależy, co? ;)

Ja przy mojej mamie nigdy (!) nie palę, bo mi głupio ;)

--

Paulinka

52. Data: 2010-11-25 20:25:19

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> W knajpach i tak już podobno nie wolno palić (nie wiem, jak to działa w
> praktyce, bo już dawno nie byłam - BTW Jak Wy przy dwójce dzieci dajecie
> radę chadzać do knajp?).
Nie no nie każdy jest "Matką Polką" i "Matkiem Polkiem". Dzieci lubią
trochę pobyć z babciami i dziadkami. Łazi sie choćby do znajomych na
imprezy.
/Z knajpami miałem raczej taki problem, ze za czasów "małości" naszych
dzieci w knajpach dawali jeść gorzej niż w domu, albo tak drogo, że się
nie opłacało. Ale co się odwlecze.../

> [...]
> Jesteście tylko ludźmi, nie da rady, żebyście byli zawsze i we wszystkim
> konsekwentni i nieskazitelni, a chyba na takim wrażeniu przed dziećmi Ci

Może Redi jest perfekcjonistą [;-)))))))]

pozdrawiam
vonBraun

53. Data: 2010-11-25 21:13:13

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie opłacało. Ale co się odwlecze.../

> Może Redi jest perfekcjonistą [;-)))))))]

a może tyranem?

kiwiko

54. Data: 2010-11-25 21:16:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-25 21:05, Paulinka pisze:

> Ja przy mojej mamie nigdy (!) nie palę, bo mi głupio ;)

Ja przy mojej też nigdy nie zapaliłam. Za to przy ojcu bez problemu.

Ewa

55. Data: 2010-11-25 21:16:32

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]
> a może tyranem?

a może pantoflarzem z ambicjami?

p.

56. Data: 2010-11-25 21:21:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-25 21:25, vonBraun pisze:

> Nie no nie każdy jest "Matką Polką" i "Matkiem Polkiem". Dzieci lubią
> trochę pobyć z babciami i dziadkami. Łazi sie choćby do znajomych na
> imprezy.

Po prostu nie każdy ma z kim dzieci zostawić, więc zapomina o takiej
możliwości. Zwłaszcza że to chyba o częstsze wypady chodzi, a nie
sporadyczne, skoro już nawet "zasady" tych wyjść zostały ustalone.

> /Z knajpami miałem raczej taki problem, ze za czasów "małości" naszych
> dzieci w knajpach dawali jeść gorzej niż w domu, albo tak drogo, że się
> nie opłacało. Ale co się odwlecze.../

Chodzić coś zjeść to nie jest problem, bo bierze się dziecko ze sobą.
Ale, jak sądzę, Redi bywa z małżonką w jakichś pubach.

> Może Redi jest perfekcjonistą [;-)))))))]

Nie ma z nim lekko, jak widać. ;)

Ewa

57. Data: 2010-11-25 21:23:07

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> [...]
>
> a może pantoflarzem z ambicjami?
>
> p.
coś się nie znasz...
pantoflarz stawia warunki?

kiwiko

58. Data: 2010-11-25 21:24:48

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> coś się nie znasz...
> pantoflarz stawia warunki?

a nie mówiłem, że z ambicjami?

p.

59. Data: 2010-11-25 21:26:35

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> [...]
>
> a może pantoflarzem z ambicjami?

Pantoflarzem, któremu za dużo się wydaje i sporo sobie wmawia, zamiast
zauważyć.

V-V

60. Data: 2010-11-25 21:33:26

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Pantoflarzem, któremu za dużo się wydaje i sporo sobie wmawia, zamiast
> zauważyć.

Coś w tym stylu.

P.

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro