Papierosy kontra e-papierosy

71. Data: 2010-11-26 07:52:52

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4ceec05c$0$22796$65785112@news.neostrada.pl...

> W knajpach i tak już podobno nie wolno palić (nie wiem, jak to działa w
> praktyce, bo już dawno nie byłam - BTW Jak Wy przy dwójce dzieci dajecie
> radę chadzać do knajp?).

Okresowo przełączamy teściową na nasz telewizor :)

> Masz jednak te ciągoty do kontrolowania wszystkiego...
> Jesteście tylko ludźmi, nie da rady, żebyście byli zawsze i we wszystkim
> konsekwentni i nieskazitelni, a chyba na takim wrażeniu przed dziećmi Ci
> zależy, co? ;)

Ciągoty do kontrolowania mam, ale z drugą częścią ( jako pewnym zarzutem
do nas) - to nie trafiłaś :) Wydaje mi się, że pisałem, że mając przed sobą
wybór: ukrywać nałóg a pokazać nałóg (i być może pokazać, jak z tym
rozsądnie pracować) to żona zapiera się(rękami i nogami) przy pierwszym.

72. Data: 2010-11-26 07:55:39

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icmkvb$3pg$28@node1.news.atman.pl...

> IMO macie oboje poważne deficyty :)

To jest oczywiste. Brakuje nam jajników :)

73. Data: 2010-11-26 07:58:50

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> A co to ma wspólnego?
> Redart ma jak widać antyikselkową potrzebę opisywania swojego życia.
> Moje jest tak nudne, że nie mam takiej potrzeby. :)
> Za to na podstawie jego wieloletnich i głębokich, a swego czasu jeszcze
> głębszych wynurzeń oraz obserwacji kilku podobnych realnych przypadków,
> mam swoje głębokie domysły na temat tego, co dolega jego żonie i dlaczego.
> Szkoda, że on skoro o tym (chyba) wie, jakoś niespecjalnie się przykłada
> do tego, do czego powinien.
> Za to wmawia sobie różne rzeczy, które miejsca nie mają.
> To tyle MOJEGO.

Ależ poproszę o więcej. Ja nie będę tu wszystkiego pisał wprost,
ale jak ktoś uważa, że dobrze czuje temat, to nie widzę powodu,
by nie pofantazjował. Jak będzie zbieżnie, to dla mnie lepiej,
może pomoże.
Jak będzie totalnie kulą w płot - po prostu mogę pobłażliwie
zignorować :)

74. Data: 2010-11-26 08:33:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę, Mikołaj przyszedł 11 dni wcześniej w tym roku :)))

Lebowski udaje ploncznie? O muj borze, ja bym sie rozplakal po takim ciosie.

75. Data: 2010-11-26 08:35:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Sama nikotyna jeszcze nie jest szkodliwa

Tego do konca nie wiadomo i to jest podstawawa linia, na ktorej stoja
fortyfikacje akcyzy i koncernow tytoniowych. Sytuacja cokolwiek zenujaca.

76. Data: 2010-11-26 08:52:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A co jej dasz w zamian? Może warto zapytać: "co ja mogę zrobić, żebyś Ty
> nie paliła? Co byś chciała za to ode mnie dostać?". Niech może wymieni
> swoją cenę. Będzie to szczere- i uczciwe: zapłać.
To by było zaproszenie do gry, gdzie ukrytą tezą (niejawny komunikat :) jest
"Kochanie, palisz mi na złość, chcesz coś na mnie wymusić".
A tu nie ma takiego elementu.
====
Tego_nie_wiesz. To nałóg- przyczyna tego tłumienia uczuć- o które chodzi
palaczowi czy innemu nałogowcowi ma głęboko zakorzenione przyczyny. Twoje
pytanie- z pozoru handlowe- może wywołać pewien proces psychiczny, który ma
szansę przekształcić się w wychodzenie z nałogu poprzez jego zrozumienie
(oczywiście nie ma to wiele wspólnego z intelektualnym zrozumieniem)

> Nie jej decyzja- nie zaakceptuje, jak sądzę...

Wstępnie już zaakceptowała.

=

ech, Redi.....rence opadywują:-(
Nałogowiec po przeprowadzonej rozmowie wychowawczej wstępnie zaakceptował
plan wyjścia z nałogu. No super.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

77. Data: 2010-11-26 08:54:29

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ech, Redi.....rence opadywują:-(
> Nałogowiec po przeprowadzonej rozmowie wychowawczej wstępnie zaakceptował
> plan wyjścia z nałogu. No super.
Chyba znów jakieś nieporozumienie.
Ja mówiłem o decyzji przejścia na e-papierosa. O jakiej decyzji Ty mówisz
- wychodzi na to, że nie wiem.

78. Data: 2010-11-26 09:04:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

Chyba znów jakieś nieporozumienie.
Ja mówiłem o decyzji przejścia na e-papierosa. O jakiej decyzji Ty mówisz

W czasach, kiedy e@ nikomu z niczym się nie kojarzyło:-) mówiono i pisano
często: fajka mniej szkodzi. Nawet była taka piosenka:-). Proponowano
palaczom, żeby zaczęli palić fajkę zamiast papierosów- jako metodę
wychodzenia z nałogu albo chociaż "zdrowszego" palenia. Wielu ludzi
próbowało- i- jak ktoś ćmił papierosy, to najwyżej ćmił mniej (ale palił
nadal)- ale w końcu i tak dawał sobie spokój z fajką.
Jeśli Twoja Szanowna Małżonka ZROZUMIE, dlaczego pali- wtedy ma ogromną
szansę przestać- i żadne e-szlugi jej nie będą potrzebne. Teraz (czy
nazwiesz to nie zasmradzaniem otoczenia czy jakkolwiek inaczej- chcesz, żeby
zaniechała swojego nałogu)- IMO- nie zaakceptuje tego. Napisz za jakie pół
roku o efektach- ok?

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

79. Data: 2010-11-26 09:10:10

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nazwiesz to nie zasmradzaniem otoczenia czy jakkolwiek inaczej- chcesz,
> żeby zaniechała swojego nałogu)- IMO- nie zaakceptuje tego. Napisz za

"Ale ja wolę pisać o pomysłach, planach, postanowieniach, przepracowaniach
emocji (swoich i cudzych), które są tak rzeczywiste. I nie będę czekać pół
roku. Właśnie mam nowy pomysł."

P.

80. Data: 2010-11-26 09:12:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-26 09:33, Ghost pisze:

> Lebowski udaje ploncznie? O muj borze, ja bym sie rozplakal po takim
> ciosie.

Masz rację, udaje. Jego plonki są tyle samo warte co Ikselkowe.

--
Pozdrawiam - Aicha

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro