Papierowe wycinanki

1. Data: 2003-12-01 04:04:20

Temat: Papierowe wycinanki
Od: "Lucyna" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Czy ktos z Was ma jakies wzory do wycinania z papieru o tematyce Swiat
Bozego Narodzenia, tzn. gwiazdki, balwanki, choinki itp.
Urzadzamy dla dzieci niepelnosprawnych takie swiateczne spotkanie przy
choince i chcemy udekorowac taka niewielka sale, a zadna z nas nie ma
zdolnosci plastycznych. Doszlysmy do wspolnego wniosku, ze takie wycinanki
zawieszone na scianach lub wiszace na nitkach bardzo by pasowaly. Szukalam w
internecie, ale znalazlam tylko takie bardzo skomplikowane, oczywiscie
piekne kaszubskie i inne regionalne.
Moze ktos z Was natknal sie przypadkiem na jakis link z tego rodzaju
robotkami.

Bede wdzieczna za pomoc
serdecznie pozdrawiam
Lucyna

1. Data: 2003-12-01 17:10:03

Temat: Re: Papierowe wycinanki
Od: "Jan" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jest takie czasopismo " Mały Artysta " w którym są świąteczne wycinanki,
szopki itp.
kasia

1. Data: 2003-12-01 18:30:19

Od: " lucyna" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan <j...@g...pl> napisał(a):

> Witam.
> Jest takie czasopismo " Mały Artysta " w którym są świąteczne wycinanki,
> szopki itp.
> kasia
bardzo dziekuje,ide poszukac
serdecznie pozdrawiam
Lucyna

1. Data: 2003-12-01 21:42:02

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odezwij sie do mnie na priv poczta mi wraca.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2003-12-08 21:52:08

Od: "Przyklejka>" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucyna" <w...@N...gazeta.pl> napisał
> Czy ktos z Was ma jakies wzory do wycinania z papieru o tematyce Swiat
> Bozego Narodzenia, tzn. gwiazdki, balwanki, choinki itp.

Tutaj napewno coś znajdziesz
http://www.enchantedlearning.com/crafts/christmas/
--
Kasia