Paprocie, paprotki

1. Data: 2001-12-14 18:42:41

Temat: Paprocie, paprotki
Od: g...@p...pl (Wojtek Kasprzak) szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowna grupe pl.rec.ogrody.
Mam bardzo duzy problem z paprotkami. Cale lato byly na balkonie i
pieknie sie rozrosly. Od paru tygodni sa w mieszkaniu, zrobilo sie
troche zimno :-).
Jakis czas temu zauwazylem ze zaczynaja gubic listki. Sa niby zielone
ale za byle dotknieciem opadaja i te opadniete sprawiaja wrazenie
zasuszonych. Dodatkowo mlode pedy na koncach zamieraja i pozniej
usychaja.
Goraco prosze o rade, jak je ratowac?.

Pozdrawiam, Wojtek
g...@z...prv.pl
http://www.zeglarstwo.prv.pl/

2. Data: 2001-12-20 18:36:45

Temat: Re: Paprocie, paprotki
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Wojtku
To efekt suchego powietrza w mieszkaniu, zraszaj je codziennie i uwazaj,
zeby nie mialy suchej ziemi, dobrze jest postawic doniczki na podstawce z
kamykami i woda. Jezeli dalej gubia listki to niestety trzeba bedzie te
najbardziej lyse obciac, puszcza sie wiosna nowe. Paproc nie lubi tez
przeciagow.
Zycze powodzenia.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

<3...@n...vogel.pl>...

3. Data: 2001-12-20 19:40:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kamykami i woda. Jezeli dalej gubia listki to niestety trzeba bedzie te
> najbardziej lyse obciac, puszcza sie wiosna nowe. Paproc nie lubi tez
No popatrz, a ja mam w pracy takowe, zdychały i marniały do póki się nimi
nie zająłem, ale nie powiem, że są niewdzięczne, one z reguły, zrzucają
liście na dwuletnich gałązkach. I jest to od kilku dni upierdliwe. Trzeba
sprzątać.
Pozdrawiam, Jerzy

Przydatność teściowej w ogrodzie...
Ksiązki Brookes'a