Paprykarz - który najlepszy?

1. Data: 2011-11-10 00:31:28

Temat: Paprykarz - który najlepszy?
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo długo nie jadłem dobrego paprykarzu, w zasadzie to od kilku lat kupuję jeden,
w opakowaniu
,,pasztetowym" (firmy DEGA) - to nic nadzwyczajnego ale do teraz nie czułem potrzeby
kupowania czegoś
innego. W końcu przypomniałem sobie jak smakował paprykarz wieeele lat temu, i
kupiłem pierwszy
puszkowany jaki znalazłem w sklepie:

Paprykarz firmy ORKA - smakuje jak makrela zmielona z dużą ilością soli, do tego
kolor szarobrązowy...
Tragedia

A jakie są wasze doświadczenia z paprykarzem? :) Który to ten ,,prawdziwy"? Teraz
wszystkie puszki
wyglądają identycznie, i nie mam pojęcia czy ten którego smak pamiętam do dziś jest
jeszcze produkowany

--
Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna

www.sigmeo.pl / k...@s...pl
NIP 622-276-68-17 REGON 301772480 KRS 0000389386

2. Data: 2011-11-10 09:41:43

Temat: Re: Paprykarz - który najlepszy?
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 01:31, vcore <mail*wytn...@vcore.pl> wrote:
> Bardzo długo nie jadłem dobrego paprykarzu, nie mam pojęcia czy ten którego smak
pamiętam do dziś jest jeszcze produkowany

Też niedawno skusiłam się i kupiłam paprykarz firmy Graal. W sumie nie
zjadłam go ani ja, ani żadne domowe zwierzę :(
Zdziwiło mnie, że firma graal tak opuściła się w swoich produktach.

Przypomniałam sobie, że "tamten" paprykarz szczeciński posiadał
dodatek pieprzu nigeryjskiego. Może właśnie ów pieprz tak podnosił
jego walory smakowe, a może po prostu zażeraliśmy się wtedy wszystkim,
co było nam dane zdobyć?

Pozdrawiam

mal

3. Data: 2011-11-10 11:21:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 listopada 2011, 01:31:28 UTC+1 użytkownik vcore napisał:
> [...]
kupowania czegoś
> innego. W końcu przypomniałem sobie jak smakował paprykarz wieeele lat temu, i

Nie wchodzi się dwa razy do tej samej wody, nie da się zjeść drugi raz tego samego.
Masz już bardziej dojrzałe kubki smakowe (albo bardziej zużyte co na jedno wychodzi),
masz już w pamięci wiele innych smaków itd.
Nawet gdybyś znalazł TEN paprykarz, wyprodukowany wówczas (co nie jest niemożliwe,
pakowali to w takie blachy że mogło by przetrwać bez problemu do dziś) nie będzie
smakował tak samo (nawiasem mówiąc dla mnie zawsze było z lekka obrzydliwe).
Jedyne rozwiązanie to rozdrobnić rybę, dodać sos pomidorowy, trochę ugotowanego
pęczaku (bo raczej ryżu nie dawali) i dobierać przyprawy do smaku.

--
ZZ@private

4. Data: 2011-11-10 22:20:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Nov 2011 01:31:28 +0100, vcore napisał(a):

> A jakie są wasze doświadczenia z paprykarzem? :)

Już nie mam żadnych - bo nie ma już dobrego paprykarza. Jedynie "Sałatka
pikantna z makreli" jak paprykarz bez ryżu - chyba Neptuna... ale nie
kupuj, podam za jakiś czas, której firmy, bo też mi się myli i trafiam na
niewypały...

5. Data: 2011-11-10 23:15:00

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 10:41, mal pisze:
> [...]
> dodatek pieprzu nigeryjskiego. Może właśnie ów pieprz tak podnosił
> jego walory smakowe, a może po prostu zażeraliśmy się wtedy wszystkim,

Ja pamiętam jedynie puszkę - nie posiadała zawleczki, duży żółty napis na czerwonej
etykiecie... No i
sam wygląd, z wierzchu paprykarz był zawsze blad-brązowy (prawdopodobnie nie posiadał

przeciwutleniaczy) a pod spodem rudo-czerwony (poematy można o nim pisać :-)

No i konsystencja, te które można kupić aktualnie albo są twarde jak mielonka albo
wyglądają jak
papka (zmielony ryż?)

6. Data: 2011-11-10 23:19:24

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 12:21, z...@g...com pisze:
> [...]
pęczaku (bo raczej ryżu nie dawali) i dobierać przyprawy do smaku.

Gusta smakowe się zmieniają - to fakt, smak różni się też zależnie od partii czy
sezonu - ale to dla
mnie duży plus - tak bywa m.in. z keczupem Włocławek, za każdym razem smakuje nieco
inaczej - ale
zawsze tak samo smaczny.

No nic, kontynuuję poszukiwania... Jak nie wyjdzie to zacznę robić własny (po
dłuższym zastanowieniu
to faktycznie nie jest nic trudnego)

7. Data: 2011-11-10 23:20:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 00:15:00 +0100, vcore napisał(a):

> No i konsystencja, te które można kupić aktualnie albo są twarde jak mielonka albo
wyglądają jak
> papka (zmielony ryż?)

...i są bez smaku, zero przypraw - jakby były z samego zmielonego ryżu
zabarwionego pomidorami.

8. Data: 2011-11-10 23:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 00:15:00 +0100, vcore napisał(a):

> Ja pamiętam jedynie puszkę - nie posiadała zawleczki, duży żółty napis na czerwonej
etykiecie

http://a.pl/warszawa/ryby-i-owoce-morza/przetwory-ry
bne/neptun-paprykarz-szczecinski-200g
Ale brak, no i z zawleczką - czasy już inne :-)

9. Data: 2011-11-10 23:22:37

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 23:20, Ikselka pisze:
> [...]
> pikantna z makreli" jak paprykarz bez ryżu - chyba Neptuna... ale nie
> kupuj, podam za jakiś czas, której firmy, bo też mi się myli i trafiam na

Co do sałatki z makreli to kupuję również, firmy DEGA - podobnie jak paprykarz o
którym wspomniałem
w głównym poście. Zazwyczaj kupuję ,,komplet". Ta sałatka jest niezła, tylko mało
pikantna - zawszę
dodaję kilka kropel Tabasco

10. Data: 2011-11-10 23:26:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Nov 2011 01:31:28 +0100, vcore napisał(a):

> Bardzo długo nie jadłem dobrego paprykarzu

http://www.garnek.pl/bunia/3663163/paprykarz-rybny-z
dzislawa-m
http://wwwpysznejedzonko.blox.pl/2010/02/Paprykarz-s
zczecinski.html
:-)

Ask a DeckerSlut for Oral "Jism-Swallowing" Sex
Dlaczego pasztet wychodzi za kruchy?
Wędlinki :-/
masło - ciąg dalszy
ciasto marchewkowe