Parafango

1. Data: 2004-05-17 09:59:39

Temat: Parafango
Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
naczytałam się w necie o zabiegu parafango i przyznam, jestem pod wrażeniem.
Tańsze od guam i gwarantują mi satysfakcję (co jest równoznaczne z kilkoma
cm w udach mniej). Robiłyscie to może? W gabinecie czy w domu? Działa? Jak z
satysfakcją?
O parafango czytałam m.in. tutaj:
http://www.wizaz.pl/beata_lato_gabinet_kosmetyczny.p
hp
i tutaj:
http://www.krystyna.pl/dzialy.php?id=zabiegi_dodatko
we
Kosmetyczka mówi, że to działa, ale boję się wyrzucić pieniędzy w błoto.
Dosłownie i w przenośni :)

Pzdr
For

1. Data: 2004-05-17 11:56:29

Temat: Re: Parafango
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wygląda ciekawie - ale jak to można wykonać w domu, gdzie kupić skladniki i
jaka cena- orientujesz się??
dzięki z góry

PS.czytałam recenzje kobiet które stosowały guam - i działa więc myślę,ze i
to zadziała.

1. Data: 2004-05-17 12:25:29

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości:

> wygląda ciekawie - ale jak to można wykonać w domu, gdzie kupić skladniki
> jaka cena- orientujesz się??
Tutaj jest cały zestaw:
http://www.udanezakupy.com.pl/artykuly_kosmetyczne.h
tm
Ta firma jest z Częstochowy, ja przeglądałam katalog z Łodzi, ceny były
dokładnie takie same, z tym, że jeszcze więcej było tego wszystkiego.
Ja po prostu chciałabym żeby jakaś (nie)zadowolona klientka się odezwała w
tym wątku.

> PS.czytałam recenzje kobiet które stosowały guam - i działa więc myślę,ze
> to zadziała.
Też czytałam, rozmawiałam o tym z kosmetyczką, mówi, że była ostatnio na
jakichś targach i te trzykilowe paczki parafango schodziły jak burza.
Ciekawe czy jeśli nie jestem zakładem kosmetycznym mogę to zamówić tak po
prostu, dla siebie.

pzdr
For

1. Data: 2004-05-17 21:41:02

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj jest cały zestaw:
> http://www.udanezakupy.com.pl/artykuly_kosmetyczne.h
tm

spoko, ceny nawet nie takie straszne myślałm ze gdzies ok 300-400 zł :) jest
nawet parafina do twarzy ,myśle ,że na pewno można zamówic prywatnie, jak
będe miec fundusze to od razu cos tam zamówie :) dzięki zalink

1. Data: 2004-05-18 09:39:32

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

naomi wrote:
> [...]
> :) jest nawet parafina do twarzy ,myśle ,że na pewno można zamówic
> prywatnie, jak będe miec fundusze to od razu cos tam zamówie :)

A tak z ciekawosci, to co sie z tym robi? Jak wyglada caly zabieg? Mozna tak
w domu go zrobic?
Hafsa-
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-19 11:28:24

Temat: Re: Parafango [długie]
Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości:

> A tak z ciekawosci, to co sie z tym robi? Jak wyglada caly zabieg? Mozna
tak
> w domu go zrobic?

Wg katalogu "Trafny zakup - kosmetyki dla profesjonalistów", Polska
2001/2002 wygląda to tak:

1. ważymy klientkę, mierzymy obwód uda i obwód nad kolanem, zapisujemy w
karcie klienta (którą oczywiście trzeba dodatkowo kupić ;/)
2. spryskujemy skórę wzdłuż kręgosłupa tonikiem Cryoslim (róznica temperatur
miedzy zimnym tonikiem a ciepłym parafango ma zdziałać cuda dla ciała.
Ciekawe.)
3. nakładamy cremofoliant na obszar ciała poddawany zabiegowi, zostawia się
toto na minutę i usuwa ziarenka chusteczką
4. rozpyla sie Cryoslim na udach, znów z nadzieją na szok termiczny.
5. Ampułkę Aminodren stosujemy bezpośrednio na ciało - efekt drenażu ma
pomóc w utracie centymetrów.
6. Nakładamy parafango - ma to wzmóc penetrację aktywnych składników
zawartych w ampułce i zagwarantować temperaturę idealną dla usuwania toksyn
i rozpadu tłuszczów.
7. Owijamy każdą z nóg osobno folią
8. Nakrywamy klientkę jednorazowym plastikowym nakryciem i kocem
elektrycznym. Na 15 minut.
9. Rozcinamy folie specjalnym nozykiem, ktory tnie rowniez parafango.
10. Konczymy zabieg nakładając Aminofirm, krem ujędrniający nadający skórze
elastyczność. Potem mierzymy obwody ciała i notujemy w karcie liczbę
utraconych cm.

I tyle.
Ciekawi mnie czy po takim jednym razie faktycznie mozna się ujędrnić i
stracić kilka cm. Myslę, że można to zrobic w domu, bo nie potrzebne do tego
są żadne specjalistyczne urządzenia.
Cennik produktow wg "mojego" katalogu:
masa parafango 3 kg - 99 zl
aminodren 20 x 10ml - 75 zł
cremofoliant 250ml - 43 zł
aminofirm 500ml - 69 zł
Cryoslim 500ml - 139 zł
Do tego folia, przykrycia jednorazowe, pędzel do parafango, nożyk.... To
akurat można zastapić folią spożywczą, folią malarską i scyzorykiem taty,
ale sprawy kosmetyczne wypadałoby zanabyć. O ile to działa...

pozdr
For

1. Data: 2004-05-19 16:45:20

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4maleena" <f...@g...peel> napisał w wiadomości
> ale sprawy kosmetyczne wypadałoby zanabyć. O ile to działa...

No wlasnie, calosc brzmi ciekawie i jakos niespecjalnie skomplikowanie,
skoro jednak mierzy sie cm przed i po zabiegu, to IMHO musi dzialac, byc
moze silnie odwadniajaco, tak na mnie dziala smarowanie sie zelem
antycelulitowym Avonu i owijaniem sie folia i pod kolderke, jak malo
szczelnie sie owinbe- mam mokre przescieradlo. No ciekawe, moze ktos opisze
to z autopsji...
Pozdrawiam- nadal zaciekawiona Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

balsam firmy TOŁPA chwalę
ziaja, balsam kozie mleko i phytoaktiv
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-17)
witam
góry i doliny na ramionach..