Parapetówka dla rodziny

1. Data: 2002-07-24 05:39:13

Temat: Parapetówka dla rodziny
Od: a...@c...com.pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę po poludniu (16-17)przyjeżdża do mnie
rodzina męża żeby zobaczyć nasze małe gniazdko. Co
podać, żeby było ladnie, smacznie i żeby przygotowanie
jedzonka nie wymagało bardzo dużo czasu?
Pozdrawiam,
Aga

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-07-24 07:17:31

Temat: Re: Parapetówka dla rodziny
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <a...@c...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:ahlei0$2rc$...@n...tpi.pl...
> [...]
> rodzina męża żeby zobaczyć nasze małe gniazdko. Co
> podać, żeby było ladnie, smacznie i żeby przygotowanie
> jedzonka nie wymagało bardzo dużo czasu?

moze na poczatek pyszny chlodniczek, jesli bedzie cieplo, a barszczyk jesli
zimno?
A potem....... ooooooo ja sie nie podejmuje, co potem, bo jest tego ze hoho,
hihi

wkn :-))

1. Data: 2002-07-24 07:24:26

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):

> A potem....... ooooooo ja sie nie podejmuje, co potem, bo jest tego ze hoho,
> hihi

Ach! Ty Dorota! Niedobra Dziewczyna!
Najpierw rozbudzasz apetyt, a potem zmykasz szybciutko...
Prosze mi to zaraz dawać przepisy na to hoho i hihi!

pozdr,
grzesio [nudny]
ps. oj będzie sie działo niedługo, bedzie działo
ps.2 moja nowa syganturka: miliony mają rację, reszta przeszkadza! [raz, dwa,
trzy z płyty cztery]

1. Data: 2002-07-24 09:06:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:ahlkna$mrj$...@n...gazeta.pl...

> Ach! Ty Dorota! Niedobra Dziewczyna!
> Najpierw rozbudzasz apetyt, a potem zmykasz szybciutko...
> Prosze mi to zaraz dawać przepisy na to hoho i hihi!

a potem to mogą być pałeczki albo kawałki piersi kurzej w panierce smażone w
głębokim oleju, albo w cieście naleśnikowym, do tego duffinki czy jak to się
nazywa z ziemniaczków - można kupić jakieś gotowe w sklepie, żeby nie było
za dużo roboty, kilka sałatek i surówek z różnymi sosami, majonezowymi albo
vinaigrette, mogą być pieczarki w cieście nalesnikowym :)
a może małe kuleczki mięsne, takie kotleciki na jeden haps (chaps?)... kęs!
hehe Mogą być z serem feta w środku, niektórzy zalecają z pleśniowym, ale mi
toto śmierdzi i nie smakuje, wiesz, wszystko rzecz gustu :) Ludzie się
zażerają grzankami z bagietki posmarowanej oliwą z ziołami i czosnkiem, a ja
nie lubię i już :)

wszystko zależy od tego czy rodzinka lubi tradycyjne żarcie czy może nieco
mniej, bo wtedy to nawet chińszczyznę możesz przyrządzić, szybkie toto i
smaczne

może lubią makarony z lekkimi sosami warzywnymi albo spagetti carbonara,
lepiej znasz ich smaki :)

obowiązkowo jakieś ciasta, ja bym się pewnie skusiła na kawę albo herbatę
mrożoną, w końcu na pewno będa coś pić. Kawa jest ładna, a herbata szybka,
szczególnie, jesli pójdziesz na łatwiznę i kupić spoko tea vitaxu cytrynową
albo grejfrutową i zrobisz ją w dzbanku nieco mocniejszą niż zwykłą z
dodatkiem niewielkiej ilości cukru :)
A może lody? Łatwo się przygotowuje i są pyszne, no i atrakcyjne, bo to w
pucahrkach, bo to rodzynki maczane w alkoholu, orzechy, sosy czekoladowe,
toffi albo owoce itp. Moje ulubione z Zielonej Budki.

najlepiej poszperaj w archiwum albo idź na jakieś strony o gotowaniu, bo
możesz sobie z powodzeniem skomponować menu, oglądając stare przepisy z tej
grupy :)

całuski i powodzenia :)
wkn

jakieś propozycje do
produkty bezglutenowe
ratunku - zielone pesto
bekon-gdzie???
przepis na sałatkę z warzyw w zalewie octowej