Pare dni temu minal miesiac

1. Data: 2007-01-31 20:55:03

Temat: Pare dni temu minal miesiac
Od: "Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak nie pale i czuje sie rewelacyjnie.
Pokusa trwa caly czas, ale nie mysle o paleniu.
W ciagu pierwszego tygodnia przytylem 8kg, (w sumie przytylem max 12kg), co
wplywa zle na moje samopoczucie, albowiem zawsze mialem plaski brzuch a tu
nagle sie skurwiel jebany nieco zaokraglil, przez co poczulem sie jak jebana
niezdara, ktora w tym wieku juz ma kurwa bebech na wierzchu - porazka.
Najgorzej - myslalem - bedzie niepalic do alkoholu. Dlatego caly urlop z
konca grudnia i poczatku stycznia (16 dni) spedzilem pijac dzien w dzien
minimum 0,2litra czystej wodki.
Pomijajac fakt, ze wykurwiscie sie czulem i relaksowalem w ten sposob, to
dalem rade, choc bylo ciezko w chuj.
Test mojej wytrzymalosci przypadl 21 stycznia na zlocie najlepszej na
swiecie grupy alt.pl.zbluzgaj. Tu mialo byc trudniej: wiekszosc palila,
papierosy na wyciagniecie reki, chlanie, jedzenie, knajpa z dymem - pokus od
najebania. Siadlem obok jedynej niepalacej osoby w torwarzystwie
i.............. zapomnialem ze chce mi sie palic - tak sie przyjemnie
nakurwilem. W OGOLE o tym nie myslalem, pierwszy kurwa raz od 11 lat chlejac
alkohol nie myslalem o paleniu.
Oczywiscie pokusa a wlasciwie glod nikotynowy pojawia sie u mnie nadal, choc
w mniejszym stopniu - zazwyczaj po jedzeniu.
Dodam tylko jeszcze, ze katowalem sie specjalnie NIE PODAJAC sobie zadnych
gum, plastrow, tabletek itp. Z dnia na dzien rzucilem.
Mam caly czas przy sobie paczke Nicorette, ale jak wspomnialem - zadna nie
zostala uzyta, albowiem znajac przypadki osob, ktore rzucily fajki ale
uzaleznily sie od Nicorette, postanowilem ze zapodam sobie jedna gume TYLKO
w wypadkach naprawde ekstremalnych i w chuj sie bede pilnowal aby jak
najdluzej do tego nie doszlo.
Co do potencji - nie wiem czy jest lepiej, zdarzylo mi sie pare razy zjechac
na recznym 4x w ciagu doby, kiedys rzadziej miewalem takie dni, ale chuj wie
czy to dobry nastroj czasem nie sprawil, ze mialem ochote zapodac z lapy.
Od bliskiej mi osoby dostalem jeszcze jedna bardzo pomocna rzecz: takie dwie
chinskie kulki, ktorymi w najgorszych pierwszych dniach, pozwolily mi czyms
zajac rece, zwlaszcza ze mieszkam sam i ta samotnosc prowokuje nieustanne
myslenie o nalogu.
Jestem twardy w chuj stwierdzam i skoncze z tym gownem. Wam tez radze.

PS. Widze ze sie troche postow nazbieralo i ze debilstwo nowe zaczelo pisac
(o starych debilach nie wspomne).
Wkrotce tu zawitam i znow zaczne mieszac z blotem kogo trzeba, zwlaszcza
glupie pizdy.
--

Bluzgacz
GG:5015

2. Data: 2007-01-31 21:06:23

Temat: Re: Pare dni temu minal miesiac
Od: "Katarzyna " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <:netfuck@wypierdalaj.pl> napisał(a):

> jak nie pale i czuje sie rewelacyjnie.

Jestem z ciebie dumna.

3. Data: 2007-01-31 21:08:16

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> jak nie pale i czuje sie rewelacyjnie.
[...]

gratulacje

ja rzucam stopniowo, ale też już niewiele mi zostało do poziomu zero :)

p.

4. Data: 2007-01-31 21:57:53

Od: Systemy Dostępowe <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl>
>jak nie pale i czuje sie rewelacyjnie.
>Pokusa trwa caly czas, ale nie mysle o paleniu.
Jeszcze trochę i zostaniesz starym matołem

5. Data: 2007-02-01 00:09:23

Od: "kermit" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I po chuj sie chwalisz??

Kolegow szukasz??

Tym ze nie palisz pochwal sie mamie lepiej, nas to gowno obchodzi.

6. Data: 2007-02-01 02:37:42

Od: "Bluzgacz" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kermit" <k...@g...pl> wrote in message

>I po chuj sie chwalisz??
>
> Kolegow szukasz??
>
> Tym ze nie palisz pochwal sie mamie lepiej, nas to gowno obchodzi.

Pochwalilem sie twojej starej i wiesz co?
O ile zawsze ssala mi kutasa 2-3 razy w ciagu wieczora, to tym razem ssala
5x z polykiem i beknieciem.
Wspominala mi cos o swoim uposledzonym synalku, ale obrocila to w zart i
przez pol wieczora smialem sie z ta kurwa, z tego jebanego przyglupa.
Podobno ten niedorozwoj dostal wlasnie neostrade i pizga po grupach. Sorry,
musze monczyc, bo ta dziwka chce sie jebac.
Tradycyjnie, jak kazda szmate wypierdole to scierwo rano za drzwi i bede
udawal ze go nie znam.
Uklony dla mamusi. buehuehue ty skurwialy pojebie.................

7. Data: 2007-02-01 02:55:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz:
> [.../belkot_bezmozga/...]

Wyp***j bezmozgi nudziarzu.

--
Czarek

8. Data: 2007-02-02 09:58:33

Od: "Greg" <s...@m...na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> konca grudnia i poczatku stycznia (16 dni) spedzilem pijac dzien w dzien
> minimum 0,2litra czystej wodki.

He, he, nie ma to jak zamienić jeden nałóg na kolejny, jeszcze gorszy. Za
niedługo będziesz się od alkocholu uwalniał narkotykami?

Greg

9. Data: 2007-02-02 15:39:28

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz że coś w tym chyba jest :)
Jak przestałam palić to przez jakieś pół roku piłam po 5 kaw dziennie :)

Vicky

10. Data: 2007-02-06 15:31:22

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Jestem z ciebie dumna.

Myslisz Kasiu, ze moglibysmy miec seks ze soba?
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna

badania w internecie
ogromne EGO
Co z tym chrztem? Było: "Czyzby to...?!"&"Prapoczątki rytów chrzcielnych i pierwotny ich cel"
[OT?]Filmy o przywodcach
Stalo sie - separacja