Pare pytan dotyczacych tego pierwszego razu.

następny post »
Data: 2002-04-08 11:30:02
Temat: Pare pytan dotyczacych tego pierwszego razu.
Od: "Qba" <q...@q...w.pl>

Witam,

Mam pare pytan dotyczacych tego pierwszego razu:
1. Czy po defloracji nie kontynuowac stosunku ? Czy tylko wtedy, gdy sprawia
bol ?
2. Kiedy/w jakich warunkach/pozycji ma dojsc do defloracji, zeby sprawiala
jak najmniej bolu ?
3. Ile tygodni goi sie rana wynikla w skutek defloracji ?
4. Czy jezeli dziewczyna(dziewica) nie odczuwa bolu przy pierwszym razie to
znaczy, ze nie powstala zadna rana ?

Jaki w ogole ma byc scenariusz tego pierwszego razu /od strony "technicznej"
:) ?

Z gory dzieki, za potraktowanie serio,
Pozdrawiam,
Qba
ps.
nie robie sobie zadnych zartow !,
po prostu niedawno uswiadomilem sobie, ze jakbym zwiazal sie kiedys z
dziewczyna(dziewica)
/ wiem, wiem w dzisiejszych czasach to niemozliwe ;), chociaz... :) /
to niewiedzialbym jak !najlepiej! sie zachowac :(