Parę pytań o Atkinsa

1. Data: 2005-02-02 08:39:20

Temat: Parę pytań o Atkinsa
Od: "Atreides" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

trochę szukałem ale nic nie znalazłem:

- czy można pić coca-colę light albo pepsi max?
- czy nie ma górnej granicy ilości spożywanych tłuszczów i białek?
- czy nie ma górnej granicy dziennej ilości kalorii?
- co najlepiej stosować na zaparcia? Czy brak wyproźnienia się może wpływać
na wagę?

Jestem na Atkinsie od 10 dni i schudłem może z 1,5-2 kg - to chyba nie za
dużo...

Kupiłem sobie porządną wagę - w środę 26.01 ważyłem 136,8. Wczoraj rano
136,2.Na pewno cos mi zeszło od niedzieli 23.01.
Sprawdzałem KetoDiastixem - ketoza aż miło (++++).

Od soboty ograniczyłem węglowodany do ~10 g. dziennie.
Kontroluję dietę przy pomocy "Mój Dietetyk" produkcji L.K Avalon.

Niestety czuję, że u ujścia jelita grubego jestem "pełny"

Z góry dziękuję za podpowiedzi i sugestie

Pozdrawiam,
Atreides

--
136,2