Parówki

1. Data: 2003-01-08 23:14:11

Temat: Parówki
Od: "mleczarz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy zna ktoś skład parówek? Podobno gdyby miały być prawdziwymi parówkami,
to musiałyby kosztować tyle co szynka. Obiło mi się o uszy, że jest w nich
duuuużo "Mendelejewa" i od dawna już np. w przedszkolach nie karmią dzieci
parówkami bo strach... Jak to jest, ma ktoś jakiś link, info na ten temat?
Chciałbym poznać prawdziwe strony parówek:)

lubiący parówki:)

mleczarz

1. Data: 2003-01-08 23:30:09

Temat: Re: Parówki
Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mleczarz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
temat?
> Chciałbym poznać prawdziwe strony parówek:)

Lubelskie Zakłady Mięsne (źródło: człowiek pracujący tam na linii
właśnie okołoparówkowej: całe łby kurcząt, skóra, tłuszcz).

Smacznego :-)))

Pzdr
Paweł

1. Data: 2003-01-08 23:35:07

Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mleczarz wrote:
> [...]
> przedszkolach nie karmią dzieci parówkami bo strach... Jak to jest,
> ma ktoś jakiś link, info na ten temat? Chciałbym poznać prawdziwe

Przypomniało mi się właśnie jak znajomy stojąc w kolejce po hot doga w IKEA,
głośno żartował że to z gazet robią itp.
Pięc minut później mina mu zrzedła, a co dopiero panienkom, które tam
sprzedawały jak naprawdę z parówki, spory kawałek gazety wyciągnął:)

zakładam jednak, że nie jest to standartowy składnik parówek

pozdrawiam

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
Gege: srisriłan fortunajn

1. Data: 2003-01-09 04:27:06

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mleczarz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy zna ktoś skład parówek?
***
ostatnio TVN zrobił na ten temat materiał...
od tej pory nie kupuję...

1. Data: 2003-01-09 08:36:49

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Quefear <Q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avice4$imh$...@n...onet.pl...

> z parówki, spory kawałek gazety wyciągnął:)
>
> zakładam jednak, że nie jest to standartowy składnik parówek
>
> pozdrawiam
>
> Quef

Ha, ha, optymista i naiwniak!! ;o))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-01-09 08:52:37

Od: "JK" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> parówkami bo strach... Jak to jest, ma ktoś jakiś link, info na ten temat?
> Chciałbym poznać prawdziwe strony parówek:)

Teoretycznie parowki powinny byc zrobione z krowich wymionek :)
pozdrawiam i smacznego :)
JK

1. Data: 2003-01-09 09:11:24

Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> Ha, ha, optymista i naiwniak!! ;o))

Cóż, mam tak od urodzenia ;)
ale parówek profilaktycznie nie jadam, coby mnie się nie to zmieniło :)

pozdrówki

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
Gege: srisriłan fortunajn

1. Data: 2003-01-09 09:57:56

Od: "Zenek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> parówkami bo strach... Jak to jest, ma ktoś jakiś link, info na ten temat?
> Chciałbym poznać prawdziwe strony parówek:)

Parówka to musi by c niezła ... jadka ...
Przeszukałem właśnie polski internet przy pomocy googli. Znalazłem tam całe
mnóstwo przepisów na wszelakiej maści wędliny. Nie znalazłem tylko przepisu
na ... parówki! ;oP

Smacznego i pozdrawiam
--
Zenek

"Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było.
Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było"
- /Szwejk/ -

1. Data: 2003-01-09 09:58:01

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jan 2003 00:14:11 +0100 I had a dream that mleczarz <s...@w...pl> wrote:
> [...]
>parówkami bo strach... Jak to jest, ma ktoś jakiś link, info na ten temat?
>Chciałbym poznać prawdziwe strony parówek:)

Wiesz, młynkami koloidowymi można zmielić wszystko - nogi, skóry, głowy,
płuca, nerki, wymiona - najgorszy syf.
Wystarczy to potem doprawić i ludzie jedzą :)

Ostatni raz parówkę jadłem lata temu :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-01-09 10:32:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jan 2003 10:57:56 +0100, "Zenek" <c...@p...pl> wrote:

> [...]
>mnóstwo przepisów na wszelakiej maści wędliny. Nie znalazłem tylko przepisu

bo to na pewno tajemnica

Trys
K.T. - starannie opakowana

Pyszna jarzynka zimowa [P]