Passiflory

1. Data: 2007-04-12 06:46:08

Temat: Passiflory
Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Może ktoś ma jakieś doświadczenie w uprawie passiflor?
Spotkałem się z opinią, że nie warto ich rozmnażać z nasion
bo takie egzemplare bardzo słabo kwitną. Byłaby to wielka szkoda
bo nasiona łatwiej zdobyć niż sadzonki pędowe.

Ja swego czasu wysiałem sobie "zwykłą" passiflorę, ale jedna paczka
nasion nie wzeszła w ogóleZ drugiej uzyskałem co prawda rośliny
ale bardzo powoli rosły. Co gorsza nie schowałem ich przed przymrozkami
no i wiadomo jak to się skończyło :-(