Pasta kokosowa - Creamed coconut

1. Data: 2007-08-26 19:01:15

Temat: Pasta kokosowa - Creamed coconut
Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
siostrzyczka przy ostatnich odpowiedzinach zarzuciła mnie tym
specyfikiem. Dla nie kumających co to za wynalazek śpieszę z
wyjaśnieniem iż jest to nic innego jak zmielony na pastę orzech
kokosowy. Bardzo tłuste i bardzo aromatyczne. W temperaturze
pokojowej jest twarde, o konsystencji margaryny, po ogrzaniu w
gorącej wodze robi się 'śmietana'. Wyczuć można drobinki bielma
kokosowego.

Curry na wszelkie sposoby już przerobiłem, jakies pomysły jak
spożytkować to cudo? :) Raczej proste i nie wymagające siedzenia
2-3h w kuchni (brak czasu).

P.S. Mam tego jeszcze ponad kilogram.

--

Dawid

2. Data: 2007-08-26 19:04:23

Temat: Re: Pasta kokosowa - Creamed coconut
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fasivq$odr$1@nemesis.news.tpi.pl>, "morghul" <t...@o...pl>
wrote:

> [...]
>
> Curry na wszelkie sposoby już przerobiłem, jakies pomysły jak
> spożytkować to cudo? :) Raczej proste i nie wymagające siedzenia

Użyć jako dodatek do curry.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

3. Data: 2007-08-26 19:11:38

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po piwku czy zmęczony? ;)

Nie chciałem pisać, że mi obrzydło ale chyba muszę :).

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

4. Data: 2007-08-26 19:15:06

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** morghul <t...@o...pl> wrote:

> [...]

> cudo? :) Raczej proste i nie wymagające siedzenia 2-3h w kuchni (brak czasu).

Różne zupy - tajskie, indonezyjskie, hinduskie itp.

--
+ ' .-. .
, * ) )

5. Data: 2007-08-26 19:43:58

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może coś słodkiego? :) Moja luba pałaszuje wszystko co ma
cukier :)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

6. Data: 2007-08-26 20:51:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 26 aout 2007 ŕ 21:01:15, dans <fasivq$odr$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> [...]

> Curry na wszelkie sposoby już przerobiłem, jakies pomysły jak
> spożytkować to cudo? Raczej proste i nie wymagające siedzenia

Czlowieku, my na Karaibach robimy z tego cudowny sorbet kokosowy. Cala
wies sie do nas zlatuje na to.

Ewcia,
swiezo po huraganie Dean

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

8. Data: 2007-08-26 23:11:48

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowieku, my na Karaibach robimy z tego cudowny sorbet
> kokosowy. Cala
> wies sie do nas zlatuje na to.

Szczegóły proszę :)
Oczywiście nie zbiegowiska a wyrobu

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

7. Data: 2007-08-26 23:11:48

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2007-08-27 21:22:09

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 27 aout 2007 ŕ 01:11:48, dans <fat2os$9b2$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Szczegóły proszę
> Oczywiście nie zbiegowiska a wyrobu

1. Zagrzac skondensowane mleko

2. Wrzucic cala dostepna miazge kokosowa (filtrujac przez sitko)

3. Dorzucic struzki cynamonu + sok z zielonej cytryny + skorki z owej

4. Uzyskana pasc mieszac ostroznie w maszynce do lodow

ps. osobiscie moja specjalnoscia jest wybieranie resztek z puszki po
mleku skondensowanym. Ale lodami tez nie pogardzam.

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

10. Data: 2007-08-29 21:20:00

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z owej
>
> 4. Uzyskana pasc mieszac ostroznie w maszynce do lodow

Hmmm... i nic więcej? Ja to mam o konsytencji masła, twarde jak
kamień kiedy zimne.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk