Pasztet z wątróbki - Help

1. Data: 2001-02-03 15:33:10

Temat: Pasztet z wątróbki - Help
Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś przepisik na rzeczony pasztet? (Bardzo przekonałby moją mamę o
celowości siedzenia godzinami przed kompem.)

Tylko nie odsyłajcie do archiwum. Ja mam naprawdę wolny modem. A rachunki
telefoniczne kosztują.

Thanks from the mountain

Pzdr.
Struś

1. Data: 2001-02-05 07:39:03

Temat: Re: Pasztet z wątróbki - Help
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś przepisik na rzeczony pasztet? (Bardzo przekonałby moją mamę o
> celowości siedzenia godzinami przed kompem.)

Zbiorę się - może jutro - jeśli ktoś do tego czasu nie poda to Ci napiszę.

> Pzdr.
> Struś

Uważaj, ktoś tu ostatnio szukał mięsa ze Strusia.

--
ostry

1. Data: 2001-02-05 14:56:23

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy może być z wątróbek drobiowych?
jeśli tak Ci to podam jutro przepis na świetny pasztet, taki do smarowania.

pzdr
Ania K

1. Data: 2001-02-05 21:01:34

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a) w wiadomości:
>Zbiorę się - może jutro - jeśli ktoś do tego czasu nie poda to Ci napiszę.

To może się zbierz bo na razie odzew był śladowy. Dokładnie chodzi o taki
który się piecze.

>Uważaj, ktoś tu ostatnio szukał mięsa ze Strusia.

Właśnie uważam. Ktoś już nawet jadł strusia. Całe szczescie ze nie Strusia.

Pzdr.
Struś

1. Data: 2001-02-05 21:04:55

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana napisał(a) w wiadomości: <95mf0k$2mj$1@news.ipartners.pl>...
>czy może być z wątróbek drobiowych?
>jeśli tak Ci to podam jutro przepis na świetny pasztet, taki do smarowania.
>
>pzdr
>Ania K

Chodziło mi raczej o pieczony ale za inny tez bede dzwieczny.

Pzdr.
Struś

1000 przepisow
Restauracja Ewa Zaprasza
Wanilia, cynamon, kardamon - gdzie kupic?
robię karkówkę
o pisaniu na miusy, było: [o boczku i serach]