Patrząc na szyjącą

1. Data: 2002-06-22 15:21:20

Temat: Re: Patrząc na szyjącą
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> ``````````````````````
> Dodam, ze mile widzianym.
> Przynajmniej przeze mnie :-))))
>
> Grazyna

Dołączam się do Grażyny:)))
Kinga (Wrocław)

1. Data: 2002-06-24 08:25:47

Od: "Nadir" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> w wiadomości
news:3d14964a@news.vogel.pl...

> > Dodam, ze mile widzianym.
> > Przynajmniej przeze mnie :-))))
> >
> > Grazyna

> Dołączam się do Grażyny:)))
> Kinga (Wrocław)

fajnie :)
na priv również dostałem kilka miłych listów
jednak
pewien list przepełniony nazwijmy delikatnie inwektywami pod moim
adresem,
których nie powstydziłby się żaden żulik spod budki z piwem
przekonał mnie,
że nie ma sensu dalej narażać się na takie kwiatki.

dlatego tym razem moje 'Pa' jednak będzie konsekwentne

Pozdrowienia dla miłych
i dobranoc niemiłym

n.
ps. sorki, ze akurat pod Twoim postem,
ale nie chcę już przedłużać
i rozdmuchiwać wątków.

1. Data: 2002-06-24 23:09:31

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nadir <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af6l1s$jne$...@n...onet.pl...

> [...]
> przekonał mnie,
> że nie ma sensu dalej narażać się na takie kwiatki.
>
> dlatego tym razem moje 'Pa' jednak będzie konsekwentne

To chyba ja jestem tym zulikiem spod budki z piwem, bo napisalam na priva
(nie mogac wytrzymac, a nie chcialam sasmiecac grupy robotkowej), ze
wypisywanie na grupie pod adresem Mongi tekstow typu
"a jeśli chodzi o Ciebie, to skoro dajesz sobie radę
z konfiguracją i prowadzeniem pirackiego serwera,
to myślę, że bez problemu poradzisz sobie
z ustawieniem filtra na moje wiadomości ;)" (cytat z pana N.)
jest chamskie.
Tak sie sklada, ze chyba wszystkie tu, a przynajmniej zdecydowana wiekszosc
swiadomie lamiemy prawa autorskie i jestesmy piratami - jak sie nie podoba,
to nie ma obowiazku.....

Ilona

Opis
odpowiedniki kolorystyczne