a może Toruń też..?

1. Data: 2002-06-20 18:51:22

Temat: a może Toruń też..?
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Wszędzie są spotkanka grupki.. to dlaczego i nie zmobilizować sie do spotk
ania w Toruniu..? Nio dziewczyny.. ile Was tutaj mieszka? Bo z tego co zaw
uwazyłam.. to oprócz mnie jeszcze Gonia jest z Torunia.. Ale może ktos jes
zcze.. tylko nie daje znaku zycia, że też jest z miasta Kopernika... Nio..
kto jest chętny.. to ręka do góry..

pozdrówki..

mruwa...

1. Data: 2002-06-22 07:24:01

Temat: Re: a może Toruń też..?
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mruwa" <k...@i...pl> napisała:

> Hejka!
> Wszędzie są spotkanka grupki.. to dlaczego i nie zmobilizować sie do spotk
> ania w Toruniu..? Nio dziewczyny.. ile Was tutaj mieszka?

Witaj,
Ja w sumie nie z Torunia, ale w sierpniu na pewno bede tam przez jakies 5
dni:) Moze, wiec wtedy bysmy sie spotkaly, bo jakos nie usmiecha mi sie tam
siedzenie w samotnosci?;)
Pozdrawiam serdecznie
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-06-22 10:51:49

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af1eqb$enb$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Ja w sumie nie z Torunia, ale w sierpniu na pewno bede tam przez jakies 5
> dni:) Moze, wiec wtedy bysmy sie spotkaly, bo jakos nie usmiecha mi sie

Jeśli masz na myśli bycie w Toruniu przy okazji kursu... tio pewnie i tak
się spotkamy.. bo ja też się wybieram na ten 19-23.08.. Po za tym moja
propozycja co do noclego jest nadal aktualna.. :).. Więc tak czy siak... to
pewnie i tak sie spotkamy..:)..

mruwa...
(toruń)

--