Październikowe spotkanie robótkowe w Krakowie

1. Data: 2012-10-22 17:45:54

Temat: Październikowe spotkanie robótkowe w Krakowie
Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

jak zwykle w Klubie Borsuczek, przy ul. Borsuczej 12, w najbliższą sobotę
(27.10.2012) od godziny 16:00

Wszyscy zainteresowani rękodziełem we wszelkich technikach, mile widziani.

2. Data: 2012-10-24 21:58:47

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Oct 2012 10:45:54 -0700 (PDT), m...@n...pl wrote:

> jak zwykle w Klubie Borsuczek, przy ul. Borsuczej 12, w najbliższą sobotę
(27.10.2012) od godziny 16:00

> Wszyscy zainteresowani rękodziełem we wszelkich technikach, mile widziani.

Pewnie myślę stereotypowo, ale... Zgaduję, że większość
dzielnych rękodzielników to kobiety? Rękodzielniczki?
To ja jestem zainteresowany! Nawet bardzo... Hmm...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

3. Data: 2012-10-30 18:39:54

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-24 23:58, Dariusz Laskowski pisze:

> Pewnie myślę stereotypowo, ale... Zgaduję, że większość
> dzielnych rękodzielników to kobiety? Rękodzielniczki?
> To ja jestem zainteresowany! Nawet bardzo... Hmm...

Na pewno będziesz mile widziany.

Krycha.

tamborek
Kryzysowe panie
[szycie] Worki kieszeniowe w spodniach - z czego?
Wrzesniowe spotkanie robótkowe w Krakowie
"Lewa" strona