Pęcaki ze śliwkami

1. Data: 2002-02-08 09:42:36

Temat: Pęcaki ze śliwkami
Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może ktoś wie jak się za to zabrać???
Mam sliwki suszone i kaszę w najgrubszej wersji jaka była w sklepie. I
co teraz???

Moja wiedza ogranicza sie do ugotowania tego wszystkiego razem :))) ale
chyba nie o to chodzi.

Podrzuccie cos
Z pozdrowieniem
Pawel
--
׶הכביד ×ś× ×”×•×’

1. Data: 2002-02-11 08:29:09

Temat: Re: Pęcaki ze śliwkami
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Hadam <P...@c...pl> wrote:

>Witam
>
>Może ktoś wie jak się za to zabrać???
>Mam sliwki suszone i kaszę w najgrubszej wersji jaka była w sklepie. I
>co teraz???

Kuchnia luty 2000 podała:

20dag śliwek kalifornijskich zalać 2i1/2 szklankami wody, dodać
łyżkę cukru, sol i zagotować.1i1/2szklanki kaszy gryczanej
wsypać do gotujących się śliwek, dodać 1i1/2łyżki masła i gotować
na małym ogniu na płytce ochronnej.Gdy kasza wchłonie płyn,
przykryty garnek wstawić na 20 minut do piekarnika o temperaturze 150C.

Podawać ze śmietaną 18stką (szklanka)ubitą z 2 łyżkami cukru.

AgataW.

(ale to ze śliwkami kalifornijskimi)

1. Data: 2002-02-11 08:30:08

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> wrote:

>(ale to ze śliwkami kalifornijskimi)

..i gryczaną...

AgataW.

1. Data: 2002-02-11 08:44:59

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

> (ale to ze śliwkami kalifornijskimi)

OK. Dzieki. Ja zrobie tak samo, sliwki dam zwykle, kasze jaglana.
A moze zadzwonie do Babci i zapytam jak Ona to robila.

Pozdrowka
Hadzio

1. Data: 2002-02-11 08:53:13

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Hadam <P...@c...pl> wrote:

>OK. Dzieki. Ja zrobie tak samo, sliwki dam zwykle, kasze jaglana.
>A moze zadzwonie do Babci i zapytam jak Ona to robila.

Kudłatej Babcia robiła tak (wklejam Kudłatą :))

"MOJA BABCIA ROBILA KASZE JAGLANA ZE SLIWKAMI SUSZONYMI, O ILE
PAMIETAM, SZLO TAK: KASZA WYMIESZANA Z MASLEM I MLEKIEM (KASZA
1,MLEKO 2, MASLO JAKIE 2 LYZKI TOPIONEGO) I ODROBINA SOLI, DO
NACZYNIA ZAROODPORNEGO; WARSTWA KASZY, WARSTWA SLIWEK SUSZONYCH
( Z PESTKAMI, A JAKZE), WARSTWA KASZY I DO PIEKARNIKA GDZIES
NA 1 GODZINE, DOBRE, ALE RACZEJ SKLEJONE. SPRÓBUJ GOTOWANIA " NA
DUZEJ WODZIE", JAK MAKARON ( WSYPAC NA WRZĄTEK, PGOTOWAC,
ODCEDZIC, JA TAK WSZYSTKIE KASZE NA SYPKO GOTUJE, OD RYZU POCZAWSZY
NA GRYCZANEJ SKONCZYWSZY. qD "

1. Data: 2002-02-11 08:53:54

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

> Kudłatej Babcia robiła tak (wklejam Kudłatą :))

Nie za bardzo pamietam, ale zdaje mi sie, ze moja Babcia nic w
piekarniku z tym nie robila. Zdaje mi sie, ze wszystko bylo gotowane.

Pawel

kasza gryczana, ryż i inne pęczaki:-)
boli mnie brzuszek :( [odrobinkę OT]
Frytki z frytkownicy