napis na torcie

1. Data: 2002-02-08 07:36:17

Temat: napis na torcie
Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie co napisać na torcie z okazji ukończenia 2 lat życia? :-)) A może
ktoś podpowie jak fajnie przystroić taki torcik?
Ewa

1. Data: 2002-02-08 08:44:54

Temat: Re: napis na torcie
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik toporek <s...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> No właśnie co napisać na torcie z okazji ukończenia 2 lat życia? :-))
> A może ktoś podpowie jak fajnie przystroić taki torcik?

Gdy ja robilam tort na 2 urodziny mojej siostrzenicy, to nic tam
nie pisalam; po prostu w srodek byly wstawione 2 male swieczki
i wszystko bylo jasne :)
Tort na gorze byl posmarowany biala polewa lub masa i mial
wetkniete na obwodzie takie gotowe (kupne) brazowe rozyczki
i cos tam jeszcze typu: biale i brazowe miski z czekolady (tez
gotowe kupione). Pozostale elementy ozdob - dowolnie; orzechy,
wiorki kokosowe, co tylko podpowie fantazja.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-08 08:50:54

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie co napisać na torcie z okazji ukończenia 2 lat życia? :-)) A może
> ktoś podpowie jak fajnie przystroić taki torcik?
> Ewa

Witam.., we wrześniu taki torcik robiłam..! Kupiłam w sklepie takie specjalne
mazaczki w tubkach, można nimi samymi, ale można też dodać je do bitej
śmietany, czy kremu i tym napisać.Można je dodać do marcepana i ulepić coś
fajnego, jak z plasteliny... - do zjedzenia...;o)) A może jeszcze jakieś
kolorowe wisienki kandyzowane? Są też gotowe listki czekoladowe i posypki,
nawet marcepanowe figurki. Ja to kupiłam w markecie, ale w naszych sklepikach
czy bazarkach też dostaniesz.
Kamila K. / stonsik
Ps.:Poćwicz pisanie, bo ręce drżą.., z wrażenia... i te 2 latka już..., nie
wiadomo kiedy przeleciało. ;o))))))))))))))

1. Data: 2002-02-08 09:42:19

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

....Ja to kupiłam w markecie, ale w naszych sklepikach
> czy bazarkach też dostaniesz.
> Kamila K. / stonsik

Super, dziękuję za pomysł, bo właśnie robię tort z bitą śmietaną i myślałam
o jakimś różnym zabarwieniu

> Ps.:Poćwicz pisanie, bo ręce drżą.., z wrażenia... i te 2 latka już...,
nie
> wiadomo kiedy przeleciało. ;o))))))))))))))

Oj, zleciało, zleciało aż za szybko :-(
pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2002-02-08 09:43:12

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: toporek <s...@p...onet.pl>

> No właśnie co napisać na torcie z okazji ukończenia 2 lat życia? :-)) A
może
> ktoś podpowie jak fajnie przystroić taki torcik?
> Ewa

Jeszcze nie robilam, ale mam w planie i juz wymyslilam na trzecie mojej
siostrzenicy: zrobie 2 torty, rafaello najpewniej, gorna warstwe smietany
zostawie niewygladzona, tylko posypie obficie wiorkami, zeby wygladalo jak
futerko. Z jednego tortu zrobie glowe kroliczka - wytne pasek na uszy, z
reszty bedzie pyszczek z profilu, oko z tofifi, wonsy z czegos... jeszcze
nie wiem, moze skorka z cytryny? Moze cos wymysle z czekolady? Chyba niezle
bedzie, nie?

K. Kot

1. Data: 2002-02-08 09:56:30

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Nowak <i...@r...com.pl>
> [...]
> nie wiem, moze skorka z cytryny? Moze cos wymysle z czekolady? Chyba niezle

Chcesz zobaczyc, jak moze wygladac taki tort kroliczek/zajaczek?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-08 10:22:15

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Agnieszka Nowak <i...@r...com.pl>
.....> Chcesz zobaczyc, jak moze wygladac taki tort kroliczek/zajaczek?

> Pozdrawiam
> Lilla

Ja poproszę!!! Mogą być też inne :-))
Podaj adres lub wyślij na priva
Ewa

1. Data: 2002-02-08 10:36:39

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Lilla <l...@f...krasnik.pl>

> Chcesz zobaczyc, jak moze wygladac taki tort kroliczek/zajaczek?

Nooo ?!

Kot

1. Data: 2002-02-08 10:40:49

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już znalazłam :-)))))
Ewa

1. Data: 2002-02-08 10:46:46

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik toporek <s...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Ja poproszę!!! Mogą być też inne :-))
> Podaj adres lub wyślij na priva

Lepiej tu podam, bo inni moga zaraz krzyczec ;-)
Jest zajaczek, sa i inne, czyli misie, kotki, motyle, itp.
To sa strony rosyjskojezyczne, ale najwazniejsze sa przeciez
obrazki z tortami i tu wszystko widac :)

http://zlatap.boom.ru/tort/tort.html

http://povarenok.ru/cgi/main.pl?cid=28
i tu trzeba sobie wybrac jakis schemat tortu.
Polecam kotka, jest piekny! :)

Pozdrawiam
Lilla

Wok-przepisy
niezawodny przepis na pyszna pizzę
Druga Japonia/ UE?
Pączki, pączki i po pączkach :) Tylko co z białkami???
serniczek z truskawkami