serniczek z truskawkami

1. Data: 2002-02-07 20:56:37

Temat: serniczek z truskawkami
Od: "Ewa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy ktoś może wczoraj oglądał Klaudiusza S. i zapamiętał proporcje
mąki, cukru i czegoś tam jeszcze w serniku z truskawkami? Mam straszną
ochotę na taki serniczek tylko nie pamiętam tych małych szczegółów...

1. Data: 2002-02-07 21:13:59

Temat: Re: serniczek z truskawkami
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mąki, cukru i czegoś tam jeszcze w serniku z truskawkami? Mam straszną
> ochotę na taki serniczek tylko nie pamiętam tych małych szczegółów...
A kto to ten Klaudiusz S.? Jakiś odprysk?
Czasami patrzę na telewizor, szczególnie mnie cieszy jak jest wyłączony no
chyba, że świadomie włączę na Disc...
;-)))
pozdr. Jerzy

Oponki