Peeling enzymatyczny - Kolastyna

1. Data: 2003-03-21 15:15:11

Temat: Peeling enzymatyczny - Kolastyna
Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilam dzisiaj peeling enzymatyczny z serii Piekno Natury i nie wiem za
bardzo "jak to sie je ;-)". Na tubce jest napisane, ze naklada sie go na
wilgotna skore i masuje przez okolo 2 min, a potem zmywa platkiem nasaczonym
ciepla woda. Zastanawiam sie, czy te dwie minutki to nie jest za krotko?
Moze zostawic go na twarzy na jakies 5-10min. Tylko boje sie, czy mi skory
nie wyzre. Uzywalyscie tego specyfiku? Jak? Mozecie cos doradzic?
Pozdr,
Szwedka
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

1. Data: 2003-03-21 15:37:22

Temat: Re: Peeling enzymatyczny - Kolastyna
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szwedka" <s...@u...autograf.pl> wrote in message
> [...]
> Moze zostawic go na twarzy na jakies 5-10min. Tylko boje sie, czy mi skory
> nie wyzre. Uzywalyscie tego specyfiku? Jak? Mozecie cos doradzic?

Ja go mam. Trzymam go nieco dluzej, wlasnie jakies 5-7 minut. Efekt
gladkosci skory jest wtedy wiekszy :) Ale nie wiem, czy taksie powinno
robic. A, no i ja go wmasowuje, a potem zmywam woda. Zmywa sie dosyc
niewygodnie, ale ladnie twarz po nim wyglada :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-21 15:43:49

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, juz jestem spokojniejsza. Tak po cichu liczylam wlasnie na Twoja
> opinie. Z tego, co widzialam to ocenialas go na wizazu (no bo chyba nie ma
> az tyle Kruszynek:-)). Ide nakladac i czekam na efekty :-)

No, na wizazu tez widzialam tylko jedna Szwedke :))))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-21 15:44:09

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

jaki krem????
Drogie i tanie...
czy kupić? - proszę o poradę
Pudry w kompakcie (typu 3 w 1) - pytanie od mojej siostry
Ginekologia