Pełny dostęp do serwisu "Annual Review"

1. Data: 2004-05-15 18:06:54

Temat: Pełny dostęp do serwisu "Annual Review"
Od: "Orionator" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprasza się o pomoc

Szukam kogoś kto mógłby ściągnąć mi 17 publikacji z serwisu naukowego
"Annual Review". Ja nie mam wykupionego dostępu do tego serwisu a jedynie
tam znajdują się publikacjie które są mi niezbędne do napisania pracy
magisterskiej.

Proszę o kontakt a wtedy prześle tytuły publikacji wraz z linkami do nich
prowadzącymi.

Pozdrowienia
Jędruś

2. Data: 2004-05-16 12:21:11

Temat: Re: Pełny dostęp do serwisu "Annual Review"
Od: "Walentyn" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej zrobisz jesli napiszesz bezposrednio do autorow owych artykulow,
jedyne to nie pisz ze jestes studentem.
w medline i czesto na stronie konkretnego czasopisma zawsze sa podane maile
autorow.
proponuje krotki mail:
Dear Doctor jakastam,
I would be greatful to receive a pdf copy of your article entitled " ..."
published in ...
With my best regards
podpisz sie

autorzy chetnie przesylaja prace.