Perfumy

1. Data: 2003-04-19 10:43:47

Temat: Perfumy
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak z ciekawości zapytam, ile macie buteleczek perfum? Bo moja mama uważa,
że trzy to za dużo. :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-19 10:52:21

Temat: Re: Perfumy
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawości zapytam, ile macie buteleczek perfum? Bo moja mama uważa,
> że trzy to za dużo. :)
>
> Pozdrawiam,
> Lady M

Witam,
ja mam 2 ..od kilku juz lat preferuje Chanel: Coco (cieższy -raczej na
tzw.wieczorne wysjcia) oraz Allure na co dzien i od swieta:). Dla mnie
Allure to najcudniejszy zapach i jakos nie moge przekonac swego nosa do
innego zapachu choc kilka razy juz probowalam i konczylo sie na oddaniu
nowych perfum mamie:)

BTW mysle ze 3 to wcale nie jest jakas kosmiczna ilosc:)

Pozdr.swiatecznie
Kasia

1. Data: 2003-04-19 11:19:41

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Lady M " wrote:

> Tak z ciekawości zapytam, ile macie buteleczek perfum? Bo moja mama
> uważa, że trzy to za dużo. :)

To juz było,
ale 3 to zdecydowanie niezbyt duzo z tego co pamietam :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-19 12:03:19

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> To juz było,
> ale 3 to zdecydowanie niezbyt duzo z tego co pamietam :)

Trzy to chyba taki standard:) Akurat tyle mam:))

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-19 12:06:18

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" mips " wrote:

> Trzy to chyba taki standard:) Akurat tyle mam:))

Hmmm, ja chwilowo 13, plus dziesiatki próbek :))

1. Data: 2003-04-19 12:27:52

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, ja chwilowo 13, plus dziesiatki próbek :))

Szczesciara ;)))

1. Data: 2003-04-19 12:33:36

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialam ok. 60...ale z 10 oddalam mamie. czasem daje tez kolezankom, jak
mi sie zapach znudzi. no i obiecalam sobie, ze nie bede kupowac nowych, poki
mi sie troche zapasu nie zuzyje:)

1. Data: 2003-04-19 12:34:48

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Dominika " wrote:

> Szczesciara ;)))

Bo ja wiem, mam tylko jedne które zawsze wykańczam i zawsze jest ich za
mało. A reszta po kilkunastu uzyciach jakos tak sie nudzi, albo niektóre
kupione nie wiadomo po co, nadają sie tylko na jakies okazje.
Np jedna Nina Rycząca, która bardzo mi sie podobała na któryms lotnisku w
domu okazała sie pasowac jedynie na Swieta Bozego Narodzenia - no tak jakos
z piernikami zaczeła mi sie kojarzyc ;))) Ale nigdy nie twierdziłam, ze
jestem całkiem normalna ;)))

1. Data: 2003-04-19 12:36:49

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" rena " wrote:

> ja mialam ok. 60...ale z 10 oddalam mamie. czasem daje tez
> kolezankom, jak mi sie zapach znudzi. no i obiecalam sobie, ze nie
> bede kupowac nowych, poki mi sie troche zapasu nie zuzyje:)

Obiecanki cacanki :)))

Ja juz wyniuchałam nowe Givenchy, i sie bije ze swoją słabą mocną wolą ;)))

1. Data: 2003-04-19 12:54:07

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Ja juz wyniuchałam nowe Givenchy, i sie bije ze swoją słabą mocną
wolą ;)))

To bijemy się razem!!! :)))
Z tym, że ja jeszcze walczę ze sobą w kwesti Celine Dion i Lacosta
Femme...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

naomi campbell i marc o polo