Pesymistyczna prognoza pogody :-)

1. Data: 2006-01-22 15:05:39

Temat: Pesymistyczna prognoza pogody :-)
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiejsze mrozy to nic, w porównaniu z prognozą, jaką znalazłem w sieci. Na
przykład dla Katowic za tydzień, w nocy z soboty na niedzielę
będzie -50st.C.
Zreszta w calym kraju poniżej -40C.
http://polish.wunderground.com/global/stations/12560
.html
Mam nadzieję, że to pomyłka programistów :-(
Pozdrowienia

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

2. Data: 2006-01-22 16:21:39

Temat: Re: Pesymistyczna prognoza pogody :-)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> wrote in
message news:dr070f$9nu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zreszta w calym kraju poniżej -40C.
> http://polish.wunderground.com/global/stations/12560
.html
> Mam nadzieję, że to pomyłka programistów :-(

Oby... :/

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2006-01-22 16:22:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:
> Dzisiejsze mrozy to nic, w porównaniu z prognozą, jaką znalazłem w
> sieci. Na przykład dla Katowic za tydzień, w nocy z soboty na niedzielę
> [...]

Nie tylko w kraju. W takim na przyklad Kairze ma byc -43C:
http://polish.wunderground.com/global/stations/62366
.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-01-22 16:53:20

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:
> Jerzy Wierzchnicki wrote:
> Nie tylko w kraju. W takim na przyklad Kairze ma byc -43C:
> http://polish.wunderground.com/global/stations/62366
.html

W Kairze to normalne o tej porze roku ;-)
A tak naprawdę, to jednak pomyłka programistów :-))
Pozdrowienia Jurek

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-01-22 18:50:54

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a):
> [...]
> http://polish.wunderground.com/global/stations/12560
.html
> Mam nadzieję, że to pomyłka programistów :-(

Ciebie to już strach czytać :))))

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2006-01-22 20:43:05

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała w wiadomości
> Ciebie to już strach czytać :))))

Nie ma strachu, nie jest tak źle, to tylko zimowa depresja ;-)
Do rekordów tej zimy jeszcze daleko:
http://pogpol.chilan.com/rekordy.htm
W styczniu nie powinno być nigdzie mniej jak -30C
Od środy ocieplenie, ale niestety nie "dodatnie", tylko niewiele mniej niż
zero :-)

Cieplutkie pozdrowienia
Jurek
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-01-23 09:52:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do rekordów tej zimy jeszcze daleko:
> http://pogpol.chilan.com/rekordy.htm
> W styczniu nie powinno być nigdzie mniej jak -30C
[...]

Dzisiaj w nocy w Halinowie(?) k. Łodzi zanotowano -31,2 st. Celsjusza
[albo 32,1].
Rano miałem na termometrze -25*C.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-01-23 13:09:16

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj w nocy w Halinowie(?) k. Łodzi zanotowano -31,2 st. Celsjusza
> [albo 32,1].
Mazowieckie, okolice Przasnysza, zanotowano -30 st C ok godz 8
Pozdrav.Rene

9. Data: 2006-01-23 14:14:28

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w Halinowie k. Warszawy rozwaliło instalację grzewczą. Niestety to u mnie
w domu. W kuchni mam teraz -2.
Mam nadzieję że kwiaty doniczkowe przezyją.

Edyta Szajnóg

10. Data: 2006-01-23 22:30:46

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W styczniu nie powinno być nigdzie mniej jak -30C
> Od środy ocieplenie, ale niestety nie "dodatnie", tylko niewiele mniej

Kurczę, już jest -20 (taką temperaturę przewidywali dla Szczecina). Jak
się dalej nie pomylili, to strach. Ciekawam jak moje prinsepie
przetrzymają i czy przetrzymają. Trochę drogie eksperymenty.
Zdaję się, że o moreli mogę zapomnieć, skoro w zeszłym roku zmarzła przy
-8. Br...
michalina

Poszukuję Allamanda
Co to za kwiat?