Petrole - dobre wiesci dla Warszawy :-))

1. Data: 2003-11-07 19:32:56

Temat: Petrole - dobre wiesci dla Warszawy :-))
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze - w GC jest MegaWeekend - czyli 20 % obnizki na ceny
wszystkich atrykulow w dziale kosmetykow do pielegnacji :-)

Po drugie - na jednej z poleczek znalazlam kilka rodzajow Petrole -
szampony i lotiony dla wlosow z okreslonymi problemami - oczywiscie
rzucilam sie jak hiena :-)) Kosztuja 10.90 za sztuke..ale jest
MegaWeekend, wiec zaplacilam o te 20 % mniej :-)

Pozdrawiam :-)

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2003-11-08 16:38:19

Temat: Re: Petrole - dobre wiesci dla Warszawy :-))
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> rzucilam sie jak hiena :-)) Kosztuja 10.90 za sztuke..ale jest
> MegaWeekend, wiec zaplacilam o te 20 % mniej :-)

Dzieki Ci, dobra kobieto:)))

Pozdr
Wioletta

P.S. Zeby nie bylo OT nabylam serum regenerujace z wit.C Erisa (seria dla
alergikow) i jestem zadowolona.To pierwszy preparat z wit.C po ktorym nie
szczypie mnie twarz.

www.easybuy.pl - jestem zadowolona
Forte 25+ Dr Eris
gdzie w sieci strony z kreacjami?