Petycja przeciwko prześladowaniu przez kler dzieci i rodziców in-vitro

1. Data: 2013-02-10 19:28:19

Temat: Petycja przeciwko prześladowaniu przez kler dzieci i rodziców in-vitro
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=5
891

Ja podpisałem.

2. Data: 2013-02-10 19:35:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziennikarze, redaktorzy oraz wszyscy inni przedstawiciele mediów
powinni zatem mieć świadomość, iż -
powtarzając za przeciwnikami metody in vitro sformułowania typu
"metoda weterynaryjna", "zakamuflowana
aborcja", "diabelska inżynieria, której celem jest niszczenie życia",
czy chociażby "dziecko z próbówki" - przyłączają się do
ideologicznej i nie mającej żadnych naukowych podstaw nagonki i
utrwalają szkodliwe stereotypy, które - jak uczy
wielowiekowe doświadczenie - często podsycają nienawiść i bywają
impulsem do społecznej przemocy.

Apelujemy do przedstawicieli mediów o uwrażliwienie na ten typ
dyskryminującego języka, który jest niedopuszczalny w
publicznym dyskursie. Sformułowanie "dziecko z próbówki" (fałszujące
zresztą rzeczywistość, gdyż żadnych próbówek w
technice in vitro się nie używa) zawiera meta-informację - będącą w
istocie dezinformacją - o sztuczności i odmienności, a
zatem swoistej nie-ludzkości człowieka, poczętego tą metodą.

Szanowni dziennikarze! Nie istnieją "dzieci z próbówki", tak jak nie
istnieją "dzieci z pochwy" czy "dzieci z penisa"! Istnieją
po prostu dzieci!

Przyjęcie w dyskursie o in vitro w Polsce języka i "logiki"
przeciwników tej metody powoduje, że już teraz wiele rodzin
ukrywa przed otoczeniem - a nawet rodzinami - fakt, że ich dziecko
zostało poczęte dzięki in vitro. Ci ludzie najzwyczajniej w
świecie boją się o swoje dzieci, a w najlepszym przypadku chcą im
oszczędzić upokorzeń. W konfrontacji z machiną
propagandową Kościoła Katolickiego czują się słabi, bezbronni i
opuszczeni. Swoimi licznymi wypowiedziami hierarchowie
katoliccy - na czele z prominentnymi biskupami (jak chociażby Tadeusz
Pieronek o tym, że pierwowzorem in vitro jest
Frankenstein) dyskryminują współobywateli, będących w dodatku
bezbronnymi dziećmi. Te skandaliczne sformułowania -
będące jawnym pogwałceniem praw zapisanych w konstytucji - nie
spotykają się ani z potępieniem ze strony mediów, ani - co
gorsza - z reakcją Rzecznika Praw Obywatelskich i Rzecznika Praw
Dziecka, czyli organów, które z racji swych
konstytucyjnych obowiązków muszą reagować na tego typu
niedopuszczalne incydenty.

3. Data: 2013-02-11 06:34:50

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
bb.googlegroups.com...
> Sformułowanie "dziecko z próbówki" (fałszujące
zresztą rzeczywistość, gdyż żadnych próbówek w
technice in vitro się nie używa)

Bzdury opowiadasz.

4. Data: 2013-02-11 08:09:39

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
bb.googlegroups.com...

>Ja podpisałem.
A ja podpisał bym petycję przeciwko invitro i sztucznemu zapłodnieniu

5. Data: 2013-02-11 12:25:28

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
bb.googlegroups.com...

> A ja podpisał bym petycję przeciwko invitro i sztucznemu zapłodnieniu

Masz lub możesz mieć dzieci naturalną metodą? Jeśli tak, to się ciesz i nie wk...j
innych, niemogących.

Jeśli natomiast nie masz zamiaru mieć dzieci, to się nie odzywaj w tej kwesitii, bo
nie wiesz co to potrzeba
posiadania własnego potomstwa.

6. Data: 2013-02-11 12:28:14

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11/02/2013 08:09, zdumiony wrote:
> A ja podpisał bym petycję przeciwko invitro i sztucznemu zapłodnieniu

A to niby z jakiego powodu?

--

.......................DHSL.........................
.

7. Data: 2013-02-11 12:34:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.
> ...All men are tempted. There is no man that lives...
> .that can't be broken down, provided it is the right.
> .......temptation, put in the right spot.............
> ...........Henry Ward Beecher (1887).................

A przeczytałeś, nagonka ideologiczna kk powoduje prześladowania dzieci/
najstarzy człowiek in-vinto w polsce ma 25 lat/ i ostratyzm rodziców.

8. Data: 2013-02-11 12:41:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 07:34, "Marek" <t...@f...kuku.pl> wrote:
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w
wiadomościnews:cfdba29f-02a9-4875-8595-210bf51a772f@
fn10g2000vbb.googlegroups.com...> Sformułowanie "dziecko z próbówki" (fałszujące

> zresztą rzeczywistość, gdyż żadnych próbówek w
>  technice in vitro się nie używa)
>
> Bzdury opowiadasz.

Kościół rozpowszechnia zakłamaną propagande, a zomo katolickie z
pierdolcem we łbie, ludzi pod wpływem tego prześladuje, bo chodzi
naprawdę o dogmaty, by człowiek nie ingerował i tak samo jak
zakazywano środków znieczulających i medycyny, nadal ten proceder
stosują. Do środków znieczulających kłamali że duszę daną przez boga
zaburzają....i ludzi cieli na żywca.

9. Data: 2013-02-11 12:48:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fa24d671-4009-4dba-91bf-00a3223619fa@
fw24g2000vbb.googlegroups.com...

> A ja podpisał bym petycję przeciwko invitro i sztucznemu zapłodnieniu

Ta bzdura nabrała w polskiej dyskusji o in vitro statusu prawdy
objawionej- mówi Magda, mama dwuletnich Patrycji i Kasi urodzonych
dzięki in vitro- Ty mówisz o chorobie, miłości i dzieciach,
przeciwnicy odpalają z mordowaniem zarodków. W sumie nie chce mi się
nawet już tego komentować, po prostu wzruszam ramionami i robię swoje.
Jak ktoś nie uważał na biologii w szkole to ja go nie wykształcę".

Co więc mówi biologia? Mówi na przykład to, że ilość poczęć
naturalnych nie równa się ilości porodów. Ta dysproporcja jest w
przypadku gatunku ludzkiego wręcz miażdżąca: szacuje się, biorąc za
odniesienie algorytmy płodności zdrowych par, że na 100 zapłodnień
jedynie 30 będzie mieć swój finał na porodówce. Co stanie się z
siedemdziesięcioma embrionami, które powstały w wyniku współżycia?
Obumrą. Najczęściej zostaną usunięte z organizmu kobiety jeszcze w
okresie przedimplantacyjnym czyli przed zagnieżdżeniem w macicy.
Kobieta nawet nie będzie świadoma tego, że przez kilka dni była w
ciąży i powstał w jej organizmie zarodek.

Podczas in vitro powtarzamy proces naturalnie zachodzący w jajowodzie
kobiety. Możemy doprowadzić do połączenia plemnika z komórką jajową,
możemy obserwować, czy plemnik tę komórkę zapłodni i - jeśli tak się
stanie - możemy trzymać kciuki, aby zarodek sobie poradził. To jest:
okazał się być zdrowy, a organizm kobiety zadziałał prawidłowo. Reszta
- w rękach Losu, Natury, Boga i... chromosomów.

10. Data: 2013-02-11 13:16:40

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli natomiast nie masz zamiaru mieć dzieci, to się nie odzywaj w tej
> kwesitii, bo nie wiesz co to potrzeba
> posiadania własnego potomstwa.

Pewnie, jak ktoś "poczuje potrzebę" posiadania potomstwa to cel uświęca
środki...

Socjalizm, katolicyzm, liberalizm
Od A do Zet - 7
No po prostu się wzruszyłem, hlip:-D