Piąte koło...

1. Data: 2006-07-17 09:05:47

Temat: Piąte koło...
Od: Adam Pietrasiewicz <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, czy w Polsce ktokolwiek produkuje piąte koła?

Znalazłem jedno w googlach, skądinąd bardzo fajne, ale chciałbym jeszcze
znaleźć jakąś konkurencję, tym bardziej, że to, co znalazłem, to było
okazyjne, od kogoś, a nie od producenta.

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

2. Data: 2006-07-17 10:06:51

Temat: Re: Piąte koło...
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@s...w.google.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie, czy w Polsce ktokolwiek produkuje piąte koła?

Leśniewski Gusino
www.republika.pl/rowerynietypowe/ghandbike.html
Ja narzekałem na jakość wykorzystanych materiałów ale cena było OK.

Misiarz Tychy
www.misiarz.pl/

Mam do sprzedania przystawkę wahadłową tzw. armbike
tego producenta ale tego nie polecam bo jest ona bardzo wolna 6-15 km./h

Allegro:
www.aukcja.onet.pl/show_item.php?item=113586110 950 PLN.
Też prawdopodobnie wyrób Misiarza, aukcja co prawda skończona
ale gościu nie sprzedał tej przystawki.
Facet zapewne sprzedaje bo jest ona również za wolna, co za idiotyzm
dawać koło napędowe 20".

Forum rowerów poziomych: www.free4web.pl/3/?12471
Zapytaj są w Warszawie konstruktorzy rowerów nietypowych min. gość
o nicku Franc (Czolk), zbudowanie takiej przystawki nie powinno przekroczyć 1.500 zł.
Zbudujesz sobie przystawkę, jaką chcesz z kołem napędowym np. 26".
Większe koło napędowe tym szybciej się jedzie.

Adam załatwiłbyś sobie dofinansowanie na handbika od Magnusa
resztę na raty np. w PKO.
Jazda na tym sprzęcie to czysta poezja, a przyjemność nawet większa od sexu ;-)
Podobne handbiki tylko tańsze buduje Jarek Rollins.

--
Pozdrawiam Piotr

Zdecydowanie poznam bogatą Panią, wiek bez znaczenia, mile widziana chorowita.

3. Data: 2006-07-17 10:19:23

Od: Adam Pietrasiewicz <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jul 2006 12:06:51 +0200, Piotr Grela (interpio)
<i...@d...pl> napisał:

> [...]
> sexu ;-)
> Podobne handbiki tylko tańsze buduje Jarek Rollins.

Ja się mocno nad tym zastanawiałem. Mam wózek korbowy, który jest bardzo
niewydajny i kiepsko się na nim jeździ, ale się jeździ. Jeżdzi się
wystarczająco by się połapać jak to jest.

A jest tak, że jak jestem gdzieś wózkiem korbowym, to nic nie mogę zrobić,
bo nigdzie nie wejdę. Podobnie byłoby z hanbikiem.

Natomiast piąte koło daje mi zalety handbike'a, a nie mam wad związanych z
niedostępnością, bo piąte koło sobie parkuję tak, jak ktoś sprawny parkuje
rower i mogę na przykład wejść do knajpy.

Dlatego zależy mi na piątym kole.

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=113586110

To właśnie jest piąte koło, które widziałem i wypróbowałem i być może
kupię. Wspaniale się na tym jeździ, ale chciałbym jeszcze zobaczyć coś
innego, może lepszego.

4. Data: 2006-07-17 11:58:51

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do sprzedania przystawkę wahadłową tzw. armbike
tego producenta ale tego nie polecam bo jest ona bardzo wolna 6-15 km./h

Misiarz ma ta wielka zalete, ze jak mu powiesz co potrzebujesz to zrobi pod
klienta doslownie wszystko :-) zapewne podjalby sie tez przerobki swojego
starego wyrobu pod tym kontem, bo wiem ze podejmuje sie takich rzeczy w
przypadku innych wyrobow- zadzwon, co szkodzi zapytac; skoro montuje tam
przerzutki to pewnie mozna i zmienic przelozenie

jezdzilem na tym armbiku na targach i dla mnie wydawal sie bardzo OK

Tomasz

5. Data: 2006-07-17 12:03:08

Od: Adam Pietrasiewicz <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jul 2006 13:58:51 +0200, Tomasz <n...@o...pl> napisał:

> Mam do sprzedania przystawkę wahadłową tzw. armbike
> tego producenta ale tego nie polecam bo jest ona bardzo wolna 6-15 km./h

Potrzeba mi czegoś, co jeździ z taką prędkością, że można jechać po
jezdni. Na moim wózku korbowym nie jestem w stanie rozpędzić się do
odpowiedniej prędkości, więc na jezdni jestem zwyczajnie niebezpieczny.

Mam silne ręce, więc z przełożeniami nie powinno być problemu.

Mam namiary do Misiarza i się z nim skontaktuję.

Dzieki za rady.

6. Data: 2006-07-17 19:00:19

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> klienta doslownie wszystko :-) zapewne podjalby sie tez przerobki swojego
> starego wyrobu pod tym kontem, bo wiem ze podejmuje sie takich rzeczy w

Chyba dwa lata temu, probowałem się dodzwonić,
kilkadziesiąt razy i nic, jedynie mogłem sobie porozmawiać z jakąś starszą Panią
(sekretarką) i poprosić o cennik.
Być może Pan Misiarz nonstop siedzi w warsztacie
i stąd ta nieuchwytność.
Jedno trzeba przyznać, ceny tych wózków są atrakcyjne.

O wiele łatwiej skontaktować się np. z Panem Leśniewskim.

7. Data: 2006-07-17 19:42:28

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

potwierdzam, tragedia najlepiej dzwonic w sobote... ale mam pewien "hint" -
jak na centralce wykrecisz tonowo 101 to laczy bezposrednio do gabinetu
Misiarza z ominieciem sekretariatu, a numer 32 227 08 62 Misiarz wieczorem
odbiera w domu :)))))) w ciagu dnia lepszy jest numer 32 219 84 62

Tomasz

Sniezka zdobyta!
Sanatorium
Usher