mocne...

1. Data: 2006-07-18 14:14:12

Temat: mocne...
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://artpad.art.com/?j2lrfs52eig :d

2. Data: 2006-07-18 21:58:07

Temat: Re: mocne...
Od: Paulla <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 lipiec (wtorek) o godz. 16:14, Jacek napisał(a) co następuje:

> http://artpad.art.com/?j2lrfs52eig :d

Szczera prawda
--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam

3. Data: 2006-07-19 11:16:40

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze takie cos :D

http://artpad.art.com/?j2ndye1ipm90

4. Data: 2006-07-19 12:45:10

Od: Paulla <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 lipiec (środa) o godz. 13:16, Jacek napisał(a) co następuje:

> http://artpad.art.com/?j2ndye1ipm90

Polska rzeczywistość. Bardzo często wyjście na spacer dla osoby na wózku to
bariera, którą trudno pokonać, gdyż przeszkód jest mnóstwo, wiem coś na
ten temat, gdyż sama jeżdżę na wózku, ale i tak jest już lepiej niż było
kiedyś. Są podjazdy, windy dla ON (choć nie wszędzie) tak więc jesteśmy na
dobrej drodze, aby bariery architektoniczne nie stanowiły dla Nas problemu,
ale to jeszcze potrwa.

5. Data: 2006-07-19 13:15:21

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś. Są podjazdy, windy dla ON (choć nie wszędzie) tak więc jesteśmy na
> dobrej drodze, aby bariery architektoniczne nie stanowiły dla Nas

Tak, najbardziej podobaja mi sie warszawskie remonty ulic :)

W zeszlym roku zrobiono chodnik na ul. Pieknej od stronie konsulatu USA i w
zwiazku z tym przejscie dla pieszych ma zniwelowany kraweznik do poziomu
jezdy, ale kraweznik po przeciwnej stronie Al. Ujazdowskich jest juz
normalny. Ciekawe czy i kiedy zrobia rement tamtej strony Pieknej?

Zeby bylo ciekawiej to w zeszlym roku zrobiono rowniez remont chodnika po
stronie Ambasady Francji, ale nowy chodnik konczy sie rowno z ogrodzeniem
Parku Ujazdowskiego

Leszek

Piąte koło...
Sniezka zdobyta!