Pichelsteiner :-)

1. Data: 2004-09-12 02:20:34

Temat: Pichelsteiner :-)
Od: d...@e...net.ae (TomekW) szukaj wiadomości tego autora

Szukalem jakiegos dania jednogarnkowego i dostalem wiele propozycji za
ktore jeszcze raz dziekuje. Sam tez dzialalem i znalazlem cos co sie
nazywa " Pichelsteiner" :-)) i jest dokladnie wlasnie takim daniem.
Przepis wg p Agnieszki Kreglickiej jest tu
http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2,54041,,,,5408728,
P_KOBIETA_PRZEPISY.html
a tu inny podobny http://recipes.chef2chef.net/recipe-archive/1/A01051
.shtml
Jest to kilka rodzajow mies duszonych wraz z jarzynami i ziemniakami.
Napewno nie jest to wykwintna kuchnia ale jak trzeba nakarmic paru
glodnych ludzi bez klopotow- a jak jeszcze lubia kapuste to..to jest to!
Co ciekawe niezbyt pachnialo kapusta podczas duszenia. To nastepny plus.
Aha proporcje wg p Kreglickiej to cztery spore porcje-takie "spoko" :-)
dla glodnych.
A nazwa.. tu uprzejma prosba do Wladyslawa o jakies info n/t tej
potrawy! Znalazlem tylko ze to niemieckie i znane jako Bismark ragout ??
Skad to ? Co ta nazwa znaczy ? Bo trzeba przyznac ze jest zaje.. -no nie
:-)klawiatura sie zaciela :-)
T.

1. Data: 2004-09-13 06:23:13

Temat: Re: Pichelsteiner :-)
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@e...net.ae>,
d...@e...net.ae (TomekW) wrote:

> [...]
> potrawy! Znalazlem tylko ze to niemieckie i znane jako Bismark ragout ??
> Skad to ? Co ta nazwa znaczy ? Bo trzeba przyznac ze jest zaje.. -no nie

W moich materiałach nie znalazłem nic o pochodzeniu tej potrawy, czy jej
nazwy. Ale od czego google? Zob. np.:

<http://tinylink.com/?uUhM3LiJLg>

Władysław

1. Data: 2004-09-13 15:38:56

Od: d...@e...net.ae (TomekW) szukaj wiadomości tego autora

At 10:23 AM 9/13/2004, you wrote:
>W moich materiałach nie znalazłem nic o pochodzeniu tej potrawy, czy jej
>nazwy. Ale od czego google? Zob. np.:
>
><http://tinylink.com/?uUhM3LiJLg>
>
>Władysław

Dzieki ! To po niemiecku wiec tam nie szukalem .Ale od czego
Babelfish -automatyczny tlumacz - niem-ang.Co z niego wyszlo to inna sprawa :-)
ale wyjasnilo sie wszystko. Dzieki za linka
Tomek

Gdzie kupie termos obiadowy ?
rydz
Spaghetti - jakies propozycje?:)