Pieczarki nadziewane (P)

1. Data: 2002-10-24 11:06:10

Temat: Pieczarki nadziewane (P)
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Znajomy na spotkanie przygotował takie oto cudo kulinarne:

Nadziewane pieczarki

dość spore pieczarki
1-2 cebule
masło
ser żółty
papryka, sól, pieprz

Pieczarki umyć, obrać, wykroić nóżki. Na maśle podsmażyć drobno posiekaną
cebulkę i nóżki z pieczarek. Doprawić do smaku przyprawami. Farszu nałożyć
do kapeluszy i przykryć plasterkiem sera. wstawić do piekarnika i zapiekać
aż ser się roztopi. Podawać na ciepło

Udało mi się uzyskać przepisik. Mam zamiar zrobić je w domku już wkrótce,
ale najpierw podsyłam przepis Wam. Dodam, że składniki farszu można zmieniać
wedle uznania. Można dodać natkę pietruszki albo surowe jajko (po
podsmażeniu, a przed nałożeniem do kapeluszy). Można też do podsmażanego
farszu dodać kilka plasterków drobno pokrojonego boczku.
Polecam gorąco, bo pieczarki można przygotować dzień-dwa wcześniej i
zapiekać dopiero przed podaniem. A co do pieczarkowych cud, to powiem, że
smażnone pieczarki jak kotleciki są pyszne - Wycinamy nóżki albo i nie,
solimy, pieprzymy (tylko nie wypieprzymy za okno ;>), obtaczamy w mące,
jajku i bułce tartej i smażymy na patelni na oliwie albo maśle. Można
podawać do ziemniaczków na obiad lub z chlebkiem na kolację (są pyszne z
świeżutkim chlebem z masełkiem).

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-10-24 11:42:29

Temat: Re: Pieczarki nadziewane (P)
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do pieczarek daje farsz, ktory mi zostaje z faszerowania papryki, tzn:
mieso mielone (lopatka, karkowka - byle nie za tluste - lub szynka), ale
nie za drobno, podsmazam z cebula, do tego dodaje pokrojone w male czastki
nozki pieczarek (kapelusze tez), troche papryki czerwonej, zielonej, zoltej
i przyprawy oczywsicie, pieprz, papryka chilli, sol
nakladam do kapeluszy, na wierzch listek selera
ukladam w naczyniu zaroodpornym podlewam bulionem, przykrywam i na ok 15-20
min do piekarnika

1. Data: 2002-10-24 11:42:47

Od: "Daniel S" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Znajomy na spotkanie przygotował takie oto cudo kulinarne:
>
> Nadziewane pieczarki
>
> dość spore pieczarki
> 1-2 cebule
> masło
> ser żółty
> papryka, sól, pieprz

do nadzienia koniecznie avocado

i świezutkie pieczywo

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-10-24 12:51:17

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Nadziewane pieczarki
>
> dość spore pieczarki
> 1-2 cebule
> masło
> ser żółty
> papryka, sól, pieprz
--------------
Wlasnie robie:))) Tyle, ze zamiast papryki wystepuje szyneczka w maluntenka
kostke:) A kapelusze najpierw zostana ozlocone na goracej oliwie...
I moze pietruszke wsadze? Natke, znaczy sie...
Efekty sprawozdam po obiadku, bo ten farsz to bedzie kompilacja grupowa:)
Gosia

raclette ... i co dalej ?
biszkopt z owocami :)
Pychotkowa pychotka czyli "hot dogi" (P)
jablka
inspiracja "francuska kolacja"...