Pieczen rzymska

1. Data: 2000-04-17 09:24:12

Temat: Re: Pieczen rzymska
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> W Stanach bardzo popularnym obiadem zalatanych matek jest meatloaf, cos
> w rodzaju pieczeni rzymskiej. Do dzis lubie zrobic sobie taka pieczen,
> bo jest latwo, szybko i mozna odgrzewac czy zamrazac. Oto moj przepis -
> wystarcza na rodzine 4-osobowa na obiad, a reszte mozna pokroic w
> plastry i uzyc w sandwiczach.

[ciach]

Ja robie cos takiego raz w miesiacu. Od czasu jak sie dowiedzialem
co pakuja do kielbasy to przestalem jest wedliny.
I sam robie pieczenie, galerety, pasztety, biala kielbase itd.

Marek S.

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2000-04-17 09:34:08

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-18 10:26:54

Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ella Szeremetti wrote:
[]
> [...]
> przepis na "biala kielbasa domowej roboty"???????????????
>
> Wdzieczna bede do samej smierci- oczywiscie z przejedzenia:)))))
ee, w czym problem? Trzeba miec tylko mozliwosc kupna poltuszy wieprzowej,
oraz miec znajomego rzeznika :) Moi rodzice od lat maja na wszystkie
swieta szynki, kielbasy wedzone i biale, kaszanke, poledwice, boczek, itp
specjaly "domowej roboty". A jak maja rodzice to i ja dostaje :))) Mniam!

--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

1. Data: 2000-04-20 12:44:14

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjaly "domowej roboty". A jak maja rodzice to i ja dostaje :))) Mniam!

ROTFL!
Dzieki za wyleczenie z kompleksow! A ja juz "oczyma duszy mojej" widzialam
bialokielbasiane szalenstwo w mojej kuchni...:))))

Wesolego Alleluja!
Ella

1. Data: 2000-04-25 07:05:35

Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ella Szeremetti wrote:

> [...]

To zalezy czy chcialas miec smaczna biala kielbase czy zrobic smaczna
biala kielbase. Ja tak jak sobie obiecalem zrobilem kilka kilo.
Przepisu z glowy Ci nie podam ale pamietam ksiazke, ktora byla
bardzo pomocna w stanie wojennym.

Feliksa Staczynska, Anna Ners
"Domowe przetwarzanie i konserwowanie miesa"

Jest tam duzo ciekawych przepisow dla miesozercow :))

Marek S.

PS. Nie zdazylem w tym roku kupic swiezych flakow,
poszperalem w lodowce i znalazlem stare zasypane sola.
Moczylem dwa dni i o dziwo nadaly sie.
Falki byly jeszcze ze stanu wojennego tzn. 1981 :))

_________________

1. Data: 2000-04-25 12:24:21

Temat: Re: Pieczen rzymska + Kulinarne wpadki - dlugie!
Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-25 12:39:28

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ella Szeremetti <e...@l...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000b01bfaeb1$8c509940$e...@l...pdi.net.
..
> przymale oczka w maszynce. Masa ta nadzialam (potrzeba matka wynalazkow)
> foliowe torebki do zabezpieczania probek mikrobiologicznych. Sparzylam,

Heh, moze prezerwatywy bylyby lepsze :)

Jader

1. Data: 2000-04-25 15:45:54

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

> Heh, moze prezerwatywy bylyby lepsze :)
>
> Jader

ZABRAKLO : P
Ella

1. Data: 2000-04-26 07:52:14

Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

[Ciach]
> Rozumiesz wiec moja prosbe o ten przepis??
> Musze sie zrehabilitowac!!:))
> Z poswiatecznymi pozdrowieniami
> Ella

Jestem wzruszony, ale do konca tygodnia mam malo czasu,
postaram sie wklepac w nadchodzacy dlugi weekend.

Marek S.

_________________

1. Data: 2000-04-26 10:19:28

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

> Jestem wzruszony, ale do konca tygodnia mam malo czasu,
> postaram sie wklepac w nadchodzacy dlugi weekend.
>
> Marek S.

Dziekuje i czekam!
Ella

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

Oliwki
praca przy serwisie dla kobiet
przysłowia