Pieczenie przy oddawaniu moczu

1. Data: 2001-02-18 22:17:47

Temat: Pieczenie przy oddawaniu moczu
Od: "damian" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od kilku dni odczuwam pieczenie podczas oddawania moczu (szczegolnie rano).
Dodatkowo mocz, ktory ostatnio oddaje jest troche ciemniejszy i ma jakis
inny zapach (bardziej slodkawy) niz zwykle. Raz wycieklo mi tez kilka
kropelek krwi pod koniec. Moim zdaniem nie jest to jakas choroba weneryczna
(stala partnerka, prezerwatywa). Pewnie i tak jutro albo pojutrze wybiore
sie do lekarza, ale jestem ciekawy waszych opinii - po prostu chcialbym
wiedziec czego sie spodziewac.

Pozdrawiam
Damian

2. Data: 2001-02-19 11:25:00

Temat: Re: Pieczenie przy oddawaniu moczu
Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

damian wrote:

> [...]
> (stala partnerka, prezerwatywa). Pewnie i tak jutro albo pojutrze wybiore
> sie do lekarza, ale jestem ciekawy waszych opinii - po prostu chcialbym

Infekcji bakteryjnej.
Moze tez wysikujesz piasek z nerek
Ogolnie (jak mniemam) raczej nic groznego, choc naturalnie nie oznacza to ze
mozesz sobie odpuscic wizyte u lekarza.

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Czy masz już swoją stronę WWW? a stronę WAP ? http://wizytowka.pl

marznięcie nóg,palców-czesto nie związane z zimnem w otoczeniu
Jedzenie??
Artykuły medyczne - poszukiwane
gronkowiec a autoszczepionka
Szukam bardzo dobrego lekarza