Piekło pogardy

11. Data: 2007-03-14 23:11:22

Temat: Re: Piekło pogardy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@e...googlegr
oups.com...
On 14 Mar, 22:08, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:et9ibb$9...@n...onet.pl...

> Alboś tak ograniczony albo stronniczy...na jedno zresztą wychodzi... ;P
> Elear o jednym a ja o drugim...choć o tym samym na dwa różne sposoby...
> Zanegujesz? Tylko spróbuj...to wyjdzie żeś kiep...zresztą już nie raz
> wyszło... ;)))

> Marzyciel... ;P
> Masz tak wobec wszystkich co ci nie w smak? ;D

TAK! :D

Pozdrawiam,
Magda
Magda

====

A jak to ci się podlizać próbowało...edziecisko jedno! ;)
Byle odgrodzić...czy toto nie widzi że inni widzą? ;D

Czy naprawdę tylko my dwoje się nie próbujemy zabawiać kosztem innych
Migdałku? :)

Hejka ludzicha! Kto jeszcze jest "cały" dla innych a nie tylko
"półgębkiem"?! ;)

12. Data: 2007-03-15 06:34:57

Od: "elear" <s...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" <s...@o...pl>

> A ja mowię o "braku serca" ;)

Tak, rzeczywiście mówisz inaczej niż Jezus.

--
elear

13. Data: 2007-03-15 08:28:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik elear <s...@w...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:etaq35$oij$...@n...onet.pl...

> Tak, rzeczywiście mówisz inaczej niż Jezus.

To jak rozumiem ma być coś a'la demaskatorska i leciutko "pogardliwa"
przygana -co? ;P
A skąd wiesz jak naprawdę i co mówił Jezus? ;D

Wiesz że w jego czasach po prostu nie słuchano by w ogóle kogoś kto chciał
nauczać a nie miał żony -choćby i był zwykłym prostym biednym wędrownym
rabbim? Tak traktowano wśród Izraelitów [i nadal często traktuje się przez
ortodoksów] sprawę płodności i posiadania potomstwa że facet bez żony to
było nieporozumienie skutkujace społecznym napiętnowaniem i totalnym brakiem
poważania... [jeszcze przez 1200 lat po Jezusie ci którzy szli w jego slady
mieli żony i rodziny...] ;)
A kobiety które szwędały się za czasów Jezusa za mężczyznami z którymi nie
były związane oficjalnie traktowano jak prostytutki i często kamieniowano?
Może Jezus udawał tylko że jakaś kobieta jest jego żoną [np. Maria
Magdalena]...tak dla picu i zachowania pozorów żeby w ogóle ktoś traktował
go poważnie? ;)
Ciekawe że gdy Maria Magdalena namaszczała mu nogi to nie czepiano się jej
za poufałość tylko za używanie zbyt drogich olejków... ;)
A "rabbuni" to baardzo pieszczotliwe i poufałe określenie...jeśli wiesz skąd
to... ;)

No więc kto ci przekazał to co i jak mówił Jezus? ;)
Czy przypadkiem nie ktoś kto uważa wstrzymanie się od powoływania dzieci do
życia [przynajmniej oficjalnie] za coś bardziej wartościowego od
przyjmowania miłości do jakiej nas wszystkich Bóg powołał - a co zwie się
prawem naturalnym? ;)

14. Data: 2007-07-21 20:06:45

Temat: Piekło pogardy
Od: "Sky" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie tak.

15. Data: 2007-12-07 07:28:02

Temat: Po cóż zresztą miałby zabiegać o ich uznanie?
Od: "JerryKeey _ _" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ab

16. Data: 2008-10-03 03:23:42

Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezus nie powiedział: "z braku serca mówi? usta jego" lecz "z obfito?ci
serca mówi? usta jego".

17. Data: 2008-10-08 14:42:33

Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tej sytuacji pozostaje jedynie przeciwstawić mitom rzeczywistość
historyczną opartą na niepodważalnej dokumentacji.

Casting do serialu o życiu krakowskich studentów!
Testy psychologiczne, a kanon wykonywanych zawodów
"Dorosły" chce wychowywać
"Dorosły" kontra "dziecko"
Inteligencja jako erzac