Piekne buzki

1. Data: 2000-09-04 06:47:39

Temat: Piekne buzki
Od: Piotr Kujawa <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Siedzialem w sobote z kolegami w pubie i przyjmowalem srodek
znieczulajacy ;-)). Popijajac browar rozgladalem sie dookola i
przygladalem sie ludziom. Przychodzi do "Garazu" troche ladnych
dzieczyn i sila rzeczy zawiesze czasem wzrok na ktorejs. Po takim
dluzszym gapieniu sie, przyszla mi do glowy pewna mysl ktora sie z
wami podziele.
Otoz, czy nie macie wrazenia, patrzac na jakas sliczna dzieczyne, ze
tak naprawde wzrok nie ma sie na czym zatrzymac ? Brakuje jakiejs
drobnej skazy, asymetrii, zmarszczki ktora nadawalaby takiej twarzy
jakis wyraz. Patrze na taka jedna czy druga i cos mnie od nich
odpycha. Mam wrazenie jakbym patrzyl na obrazek przypiety do sciany, a
nie na kobiete.

Piotr

2. Data: 2000-09-04 17:12:05

Temat: Re: Piekne buzki
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kujawa wrote in message ...

> [...]
>jakis wyraz. Patrze na taka jedna czy druga i cos mnie od nich
>odpycha. Mam wrazenie jakbym patrzyl na obrazek przypiety do sciany, a

O pewnej dziewczynie:
Zbyt slodka byla,
Az... mdlila.

jakub

3. Data: 2000-09-04 19:58:04

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kujawa wrote:

> [...]
> jakis wyraz. Patrze na taka jedna czy druga i cos mnie od nich
> odpycha. Mam wrazenie jakbym patrzyl na obrazek przypiety do sciany, a

O tym samym wrażeniu opowiadał Konwicki. I jeszcze jakiś literat,
ale nie pamiętam który... Ja mam to samo - też nie lubię plastiku.
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@i...net.pl

4. Data: 2000-09-04 21:33:07

Od: "XOR" <w...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Panowie, sprawiacie ze zaczynam wierzyc w prawdziwych facetow:)))
a juz myslalam, ze tylko zlotowlose, chudziutkie z malutkimi piersiaczkami
zdobeda swiat. A tu niespodzianka...mam szanse:)))))

5. Data: 2000-09-05 00:08:14

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

XOR wrote:

> Panowie, sprawiacie ze zaczynam wierzyc w prawdziwych facetow:)))
> a juz myslalam, ze tylko zlotowlose, chudziutkie z malutkimi
> piersiaczkami zdobeda swiat. A tu niespodzianka...mam szanse:)))))

Nie chciałbym Cię martwić, ale jestem żonaty. ;-)
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@i...net.pl

6. Data: 2000-09-05 06:08:38

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Piotr Kujawa" <p...@f...onet.pl> wrote in message
> jakis wyraz. Patrze na taka jedna czy druga i cos mnie od nich
> odpycha. Mam wrazenie jakbym patrzyl na obrazek przypiety do sciany, a
> nie na kobiete.
Wystarczy poczekac pare chwil (lat)...,
ale kto potrafi wtedy docenic prawdziwe piekno?

--
A.

7. Data: 2000-09-05 20:09:36

Od: "Sterpik" <b...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek wrote in message ...

> Oczywiscie ze niemamy! Ale Ty masz problem, moze porozmawiasz ze
> specjalistą? Tu Ci raczej nikt niepomorze.
> Pozdrawiam Kamil

A ja mam wrarzenie, że terzmasz powarzny problem o kturym
powinieneś porozmawiać na pl.hum.polszczyzna...

Wrażenia Piotra Kujawy są jak najbardziej correct - takie jest
moje wrażenie, gdy oglądam te wszystkie panienki, starające się
upodobnić do jednego obrazka... Ale jest w tym coś pocieszającego.
Na tym, wbrew pozorom monotonnym tle, łatwiej jest wychwycić
każdy diament - a może być nim ktoś, kto wcale nie tuszuje swego
prawdziwego wyglądu, swych skaz a nawet niewielkich defektów.
Prawdziwe skarby nie leżą na widoku, w wielkich ilościach...
Trzeba się dobrze napracować aby je znaleźć. Prawda XOR?

A te kolorowe obrazki niech będą dla takich, ktuży na nie zasługóją...

--
Pozdro
Sterpik

8. Data: 2000-09-06 06:40:46

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Kamil Dzióbek" <t...@f...onet.pl> wrote in message

> Oczywiscie ze niemamy! Ale Ty masz problem, moze porozmawiasz ze
> specjalistą? Tu Ci raczej nikt niepomorze.
Byl sobie artysta, wykonywal rzezbe: kobiece popiersie.
Bardzo sie staral, aby byly idealnie ksztaltne i gladkie.
Bardzo sie przy ty meczyl (meczyly sie jego dlonie).
Dla relaksu, formowal fantazyjne ksztalty, dla odmiany
bardzo chropowate.
Przyszedl jego mistrz, przygladnal sie wszystkiemu,
zrzucil na ziemie gladkie popiersie, na jego
miejsce postawil chropowate wytwory --- to jest sztuka!

--
A.

9. Data: 2000-09-06 13:07:47

Od: "Tri_Yann" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie do konca mozna sie z tym zgodzic. Wszystko zalezy od tej konkretnej,
jedynej z posrod jedynych. Niektore mala skaza upieksza inne nie. Do mojej
klasy chodzi dziewczyna ideal, a mimo to mozna na nia patrzec godzinami...
:-)
Problem w tym, ze zaczyna sie ona wydawac nierealna, zupelnie jakby dwie
lawki przede mna przycupnal na chwile... aniol.

Tri Yann

10. Data: 2000-09-06 14:12:05

Od: Piotr Kujawa <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Sep 2000 15:07:47 +0200, "Tri_Yann" <t...@g...pl> wrote:

>Problem w tym, ze zaczyna sie ona wydawac nierealna, zupelnie jakby dwie
>lawki przede mna przycupnal na chwile... aniol.

Albo istota z innego gatunku. Taki piekny Alien.
Anioly nie budza pozadania, natomiast kobiety tak.
Zastanawiam sie czy takie wrazenie nie jest skutkiem jakis moich
kompleksow czy niskiej samooceny . Byc moze jest tak, ze wiekszosc z
nas podswiadomie dopasowuje swoje aspiracje w tej dziedzinie, do tego
jakim widzimy sami siebie.

Piotr

Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?
czy ktos mi powie